Dart wrote:Hannes, klart det fanns. Däremot var de mycket större...^^
Hahaha, snillet är kung på how to make friends... Jag glodde i kylkanalerna på min originalmotor till pontiacen. Jag vågar påstå att flödet är sämre nu än det var 1968 ^^
Och utan slang att stoppa upp i rumpan, för det är väl slangdelen som är det väsentliga?
Hannes Alvesson wrote:Kan inte vara lätt att vara göteborgare
påtal om göteborgare.
vi alla vet hur olsens humor är..
jag sitter och lunchar med några polare.
Ena killen är mr wikipedia och kan tydligen allt och har en sån dålig humor... fyfan
jag började berätta om att min mobil strulat som f*n och att mobilen inte hittar simkortet.
Då drar han till med, " men åk till vallhalla då, hör att man kan köpa simkort där" valhalla är ett badställe...
Peder wrote:påtal om göteborgare. vi alla vet hur olsens humor är.. jag sitter och lunchar med några polare. Ena killen är mr wikipedia och kan tydligen allt och har en sån dålig humor... fyfan
jag började berätta om att min mobil strulat som f*n och att mobilen inte hittar simkortet. Då drar han till med, " men åk till vallhalla då, hör att man kan köpa simkort där" valhalla är ett badställe...
hahha olsens kommentar rakt igenom
Peder wrote:Kan inte vara lätt att vara göteborgare
men vi gillar dig ändå
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
påtal om göteborgare. vi alla vet hur olsens humor är.. jag sitter och lunchar med några polare. Ena killen är mr wikipedia och kan tydligen allt och har en sån dålig humor... fyfan
jag började berätta om att min mobil strulat som f*n och att mobilen inte hittar simkortet. Då drar han till med, " men åk till vallhalla då, hör att man kan köpa simkort där" valhalla är ett badställe...
WHAT!!! GO FUCK YOURSELF...
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906 Filmstjärnan
påtal om göteborgare. vi alla vet hur olsens humor är.. jag sitter och lunchar med några polare. Ena killen är mr wikipedia och kan tydligen allt och har en sån dålig humor... fyfan
WHAT!!! GO FUCK YOURSELF...
älskar dig med
ja du gör det va BTW jag fattade inte det roliga med valhalla? då tycker jag att lerum är bättre
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906 Filmstjärnan