En sak bara, lite jobbigt att den är i låst läge. Får sidan till vänster på skärmen.
Den drar inte ut sig fullt på skärmen som tidigare.
Eller den va väl centrerad tidigare kanske.
Tycker det borde ändras.
SVERIGE SVERIGE SVERIGE PeugeotSportClub of Sweden --RedBull-{ 467
du kan inte fixa en till info dutt under avataren som heter kör eller liknande? Roligt att se vad alla som svarar kör för något utan att läsa i ev sig eller luska fram det
En länk så man kan komma tillbaka till startsidan vore fint, sen att de här nyheterna på första sidan (till vänster), att hela texten kanske kan vara länkad, ev att utöver pilen så kan det finnas en text där det står läs mera som i sin tur är länkad... hoppas ni förstår.
Det var ett ***** tjat.... Håller du på o spammar aftonbladet, expressen, dn, blocket, passagen, svenska spel, atg, NBC och CNN för att deras sajter oxo är vänsterjusterade?
Vänta en vecka o se om inte livet känns lite ljusare sen...
Ja tycker det mesta ser mkt bra ut, enda negativa är som sagt var att det är vänsterjusterat istället för centrerat, men de är nog en vanesak, bra jobbat iaf
Bystedt wrote:Ja men jag ser inte att du svarat på varför det är grått nånstans i denna tråd?
My bad. Men jag har nog svarat på det i dom 15 andra trådarna där samma fråga ställts...
Hur som helst... mitt svar är att jag håller på o testa olika varianter och jag har precis ändrat till en lite mer blå ton som jag tycker känns schysst. Inte lika påtagligt grått längre. Eller?
Bystedt wrote:Ja men jag ser inte att du svarat på varför det är grått nånstans i denna tråd?
My bad. Men jag har nog svarat på det i dom 15 andra trådarna där samma fråga ställts...
Hur som helst... mitt svar är att jag håller på o testa olika varianter och jag har precis ändrat till en lite mer blå ton som jag tycker känns schysst. Inte lika påtagligt grått längre. Eller?
får beröma dig duktigt för färgen ... helt perfekt nu ... och mycket snyggt ... det var lite för grått innan och på något sätt stack i ögonen men nu är det grymt bra ...
kan du inte lägga samma bakgrundsfärg på den vita sidan som syns när forumet laddar ... exempelvis efter man postat eller byter till en annan del i forumet ... vore kanon och få den lite mörkare när man sitter på natten och har lite dimmare belysning så blir man nästan blind när den vite sidan kommer fram