Greven wrote:skärmarna skrapar lätt i däcken om man svänger lite kraftig om det går fort, kommer det då ett litet "gupp" i vägbanan så blir det jätte tråkigt.
lär ju gå på en tusenlapp minst.. tror jag .. så det verkar som om inte jag heller kan dyka upp, har inte pengar. Sen så har jag inte så mycket däck o köra på heller.
ReD DeviL wrote:Yeap.. Allt går att rädda med silvertejp... Det har jag erfarenhet av efter Lunda iallafall
*fast kjolen e pålimmad nu igen och fit 4 fight*
f*n... Inget jobb inga pengar men vill VERKLIGEN!! ska smöra för mor och hoppas på ett lån..
Vad tror ni det kan gå på allt tillsammans?
600:- för att köra + licens... bensin på ett ungefär fram och tillbaka till sthlm om man kör ekonomiskt samt boende?
Någon som vågar gissa?
Du bör väl räkna med 1-2 tusen iallafall. Beror på hur snålt du kör och hur mycket du slösa
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Har du förarlicens så tror jag inte att det är några problem att även vara funktionär. Det är ju samma utbildning utom körningen...
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
På förarlicenskursen lät det som man automatiskt kunde söka funktionärslicensen utan de två gångerna.
Men jag är inte riktigt säkert.
/M
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Ang. ansökan om funktionärslicens. Mycket riktigt är det så att man måste ha två meriter förutom kursen om man inte har förarlicens. Förarlicensen räcker dock ensam som merit för Tävlingsledning C.
Jag ser det som positivt att så många som kan söker funktionärslicens. Det kostar inget och det är viktigt för klubben att ha så många licensierade funktionärer som möjligt.
Nu är alla förarlicensansökningar skickade. Det var lite att reda ut med en del av dem, men allt ser OK ut. Totalt fem funktionärslicensansökningar gick iväg. Minst 14 förarlicensinnehavare till + några som gick kursen i Linköping kan söka Tävlingsledning C-licens, vilket inte kostar något.
Snälla, gör det så många som möjligt! Länkar till ansökan finns ovan. Postas ifylld till: