no_brakes wrote:Hoppas att det inte gör något om jag lånar tråden lite.
Har en DLS MW12 som jag inte får plats med i nya bilen, vad kan man begära för en sådan?
De e ju fina grejer de där... ny ligger den ju på runt 2200... 2250:- hos nårdik om jag inte minns fel... men de beror ju helt på hur använd den är... men om den inte är speciellt använd så kanske runt 2000? beror ju helt på som sagt..
haha shit och du rackar ner på lillkillen som vill veta vad saker är värda när du själv kan tänka dig att betala fullpris för en begagnad högtalare?`Shit kan inte du köpa min peugeot? Bara 45k.....Jisses....
Hehe ne men de beror ju som sagt på hur gammal den är om den nu är 2 år gammal så är det klart att den inte är värd 2 lök anledningen till att jag tackar ner på magnat är att jag inte hört någon av deras komponenter spela bra.... anledningen till att jag väljer DLS är att jag kör med det själv.... lite subjektiv haha men de finns säkert magnat produkter (då lite dyrare) som spelar bra...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Allt är en fråga om Efterfrågan på produkterna....
Just DLS har visat sig bli omåttligt populära bland de ljudintresserade i sverige, mycket tack vare deras Hängivna satsande inom SASCAS biljudstävlande.
Detta gör att deras produkter, eller åtminstone de flesta av dem kommer att få ett bra "andrahandsvärde" på begagnatmarknaden, därför är jag benägen att hålla med Luuk att en begagnad Mw12 som ej är gammal och i fint skick bör man kunna få ut.....om inte 2k så åtminstone 17-1800 för.
Ulke wrote:Allt är en fråga om Efterfrågan på produkterna....
Just DLS har visat sig bli omåttligt populära bland de ljudintresserade i sverige, mycket tack vare deras Hängivna satsande inom SASCAS biljudstävlande.
Detta gör att deras produkter, eller åtminstone de flesta av dem kommer att få ett bra "andrahandsvärde" på begagnatmarknaden, därför är jag benägen att hålla med Luuk att en begagnad Mw12 som ej är gammal och i fint skick bör man kunna få ut.....om inte 2k så åtminstone 17-1800 för.
//Ulke
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!