André V wrote:Garvis wrote:Vem är Ragnar? Såg inte riktigt ut att höra hemma på bana, men som det verkar så var just bana rätt element för den bilen.
Rejsa.nu-Ragnar. Det är nog lite gjort under skalet på hans Saab om man säger så.
Kan tro det
Rash wrote:Var du där Garvis??![]()
![]()
Det var några som kollade på mig som om de kände igen mig från forumet eller nått men som aldrig kom fram och hälsa... Eller så kan det ju vart så att det var folk från andra klubbar som bara tyckte att jag var oerhört snygg![]()
![]()
Benci: Noterade att den blåa civicen (minns inte namnet på föraren) gjorde 1.23-tider men vilka andra Hondor var snabbare än Kraft? Integran var iallafall lite efter de gånger jag såg..
André V wrote:
Den blåa Hondan kördes av Martin Scotte, ordförande i HPC.
Pär Hansson wrote:Vad tyckte ni förresten om att blanda race- och gatbilar mot slutet? Bara/dåligt, spännande/skrämmande, kul, onödigt,..... ?
Rash wrote:Benci: Noterade att den blåa civicen (minns inte namnet på föraren) gjorde 1.23-tider men vilka andra Hondor var snabbare än Kraft? Integran var iallafall lite efter de gånger jag såg..
Niklas wrote:grymt trevlig träfffick fart på bilen efter lite strul och hade roligt trots att jag hade ordentligt avgasläck och körde med lägre ladd än normalt
![]()
1.26.6 är en tid jag är helt nöjd med efter omständigheterna, men självklart vill jag klippa några sekunder till nästa gång
Andreas Bystedt wrote:Niklas wrote:grymt trevlig träfffick fart på bilen efter lite strul och hade roligt trots att jag hade ordentligt avgasläck och körde med lägre ladd än normalt
![]()
1.26.6 är en tid jag är helt nöjd med efter omständigheterna, men självklart vill jag klippa några sekunder till nästa gång
Alltså min pappa som var där en stund klockade mig på 1.34..inte kan jag väl varit 8 sekunder långsammare än dig Niklas...då blir jag lessen i ögat..![]()
Han måste ha klockat ett dåligt varv av mig..
André V wrote:Andreas Bystedt wrote:Niklas wrote:grymt trevlig träfffick fart på bilen efter lite strul och hade roligt trots att jag hade ordentligt avgasläck och körde med lägre ladd än normalt
![]()
Alltså min pappa som var där en stund klockade mig på 1.34..inte kan jag väl varit 8 sekunder långsammare än dig Niklas...då blir jag lessen i ögat..![]()
Han måste ha klockat ett dåligt varv av mig..
Du körde förmodligen fortare än så. Jag körde enligt utsago runt med RG:n (med fara för allvarlig kroppsskada eller död) på 1:34.
Andreas Bystedt wrote:Ja han klockade Frefrik till 1.32 och det var det tidsavståndet han drog i från mig med varje varv så det måste ju varit under 1.30 iaf.