Gocart är svårt att få tid vet jag.. nån som har någon efarenhet av detta?
och kan kolla upp lite..?
Vi kan ju börja med att kolla hur många som är på!
Jag börjar då:
K.Simonsson
K.Simonsson wrote:Vi kan ju börja med att kolla hur många som är på!
Jag börjar då:
K.Simonsson
Logan
klew (beroende på vilken tid på lördag det handlar om)
Tbone wrote:Listan hittills:
K.Simonsson
Logan
klew (beroende på vilken tid på lördag det handlar om)
Tbone (Kan sannolikt på lördag kväll men inte på dagen)
Johannes G (Kan sannolikt på lördag kväll men inte på dagen)
Förmodligen lär det väl bli något streetrace på lördag kväll/natt för det är det ju i princip alltid på lördagar. Lite sent nu att komma med någon aktivitet som kräver vidare planering nu men vad sägs om detta?;
Träffas på atollen där vi kan ställa upp alla bilar lite snyggt och gå runt på parkeringen och kolla på andras bilar och snacka med alla om meningen med livet, d.v.s bilar![]()
När vi känner för det senare kan vi ju ta en cruising igenom stan så alla andra får se våra vackra skapelser
Sen får vi väl åka fram och tillbaka mellan Coop och Atollen för att se vart det är mest liv för att sedan åka dit där det eventuella streetracet är.
Vad sägs om detta?
Kom med förslag på ändringar om ni har det
K.Simonsson wrote:låter som en lysande ide! hoppas vädret blir bra bara!
Ang racet så läste jag detta..
12/8 "Dags att tanka upp bilarna, för nu bär det av på en Roadtrip. Räkna med ca 10mil enkel resa för att komma till vårat mål. Ladda kameror och skruva lite extra på wastegate fjädern. JRC goes on streetrace.
Samling 20.30 Atollen. "
När ska vi samlas isf ?
Tbone wrote:K.Simonsson wrote:låter som en lysande ide! hoppas vädret blir bra bara!
Ang racet så läste jag detta..
12/8 "Dags att tanka upp bilarna, för nu bär det av på en Roadtrip. Räkna med ca 10mil enkel resa för att komma till vårat mål. Ladda kameror och skruva lite extra på wastegate fjädern. JRC goes on streetrace.
Samling 20.30 Atollen. "
När ska vi samlas isf ?
Kul att få gehör på sina förslag!... Låter ju som att de har kokat ihop något ganska stort verkar det som... Frågan är ju om vi kanske skulle tidigarelägga våran träff till 20.00 då kanske så finns det ju fortfarande tid till att kolla på andras bilar och snacka lite.
Jag tvivlar ju dessutom på att JRC har planerat att lämna JKPG vid 20.30 utan kanske snarare vid niotiden. En vild gissning är att det bär av mot Växjö för där är det ofta streetrace, men det är som sagt bara en gissning
Logan wrote:Gaaa, bilen pajade för mig idag!!! Den vill inte starta, ska testa lite saker i morgon troligen batteriet. 10km på 3 cylindrarKan gå...
Måste skaffa ny Peugeot....![]()
Hur bilder det med tidr och antal deltagande?
Måste la träffas tidigare för cursningen osv?
Logan wrote:Låter som en gätte bra ide. På atollen eller längst upp på P-huset?
Ska äta lite på MAX innan träffen på Atollen.
Bilen funkar nu, men måste byta kam snart. Någon som kan fixa det för någon tusing?