Morbidio wrote:Gillar jag att köra på Mantorp så kommer jag definitivt. Skriver upp mig på listan när jag vet.
Dom där två banorna måste väl änså vara ganska ojämförbara, säger jag som nästan inte kört bana ...., men ändå. Mantorp är ju en massa långa böjar till storsta delen.
Parkbanan är väl en väldigt smal och OTROLIGT knixig historia ? Skulle gissa att Mantorp inte är alls lika spännande med en liten pugg.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Ska försöka låna till mig lite pengar igen, precis när man betalat tillbaks allt, så man kan komma ner till götet och räjsa lite, snacka om att jag fick blodad tand!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jaaacob wrote:Ska försöka låna till mig lite pengar igen, precis när man betalat tillbaks allt, så man kan komma ner till götet och räjsa lite, snacka om att jag fick blodad tand!
Morbidio wrote:Do it Jacob!! Hoppas du fick nytta av listerna.
De sitter redan på plats
Igel: Nu tror jag er, fasen va skönt det var med riktig väg också Är verkligen sugen på att åka ner och ta parkbanan med pr-licens.
God, give me some money!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
1. Peter Igelhammar
2. Johan Yourstone
3. Tomaz
4. Niklas Fagerström
5. Waern
6. Fredrik Sjöberg
7. Lukas Nilsson
8. Leif Karlsson
9. Pelle Dubbelv
10. Clabbe
11. Ismet H.
12. Snillet (Hans.H)
13. Joakim Karlsson
14. klew (sätter in ett maybe här pga strulande bil)
15. Jönsson/DrJ (om bilen e klar.. )
16. TheDagger
Trodde jag skrivit in mig för länge sen
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.