Joakim Enoksson wrote:hade en jobbarkompis somvar lite udda om man säger så. hanställde sig under ett nattskift och svarvade en JÄTTEDILDO i nylon/plast eller vafan till en kvinnlig bekanrt i stockholm...
Jag gjöt en i svart lim med en coca-cola petflaska som form...asabra å precis tokskön. Bästa med svarta är att det inte syns om de blir lite "skitiga"
Joakim Enoksson wrote:hade en jobbarkompis somvar lite udda om man säger så. hanställde sig under ett nattskift och svarvade en JÄTTEDILDO i nylon/plast eller vafan till en kvinnlig bekanrt i stockholm...
Jag gjöt en i svart lim med en coca-cola petflaska som form...asabra å precis tokskön. Bästa med svarta är att det inte syns om de blir lite "skitiga"
Ja antar att du använde den lilla 0.5 liters flarran då?
RoyMunson wrote:Har tillgång till versktad med 5 axlad NC-1 fräs, skicka ritn om det inte e löst!
NC-1? Vad är det... För den delen är det ingen fräsbit, det går givetvis att göra den i en fräs men i allt väsentligt är det en svarvbit och kommer helt klart att bli snyggast i en styrd svarv. Det är dessutom det absolut snabbaste sättet.
Vill du göra den ska jag givetvis inte opponera mig men som sagt, det är en svarvbit.
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496
först och främst måste ja ju säga tack så otroligt till alla som erbjudit sig...än har ja dock inget lamphuvud =) väntar först och främst på att Claes B ska få tid över för att eventuellt tillverka ett huvud, sen väntar jag svar från Supra´s kompisar och jag har precis skickat mail till RoyMunson...vill verkligen få klart den här grejjen