Felrapporter ang forumet efter flytten.
Could not obtain post/user information.
DEBUG MODE
SQL Error : 5 Out of memory (Needed 1037888 bytes)
SELECT u.username, u.user_id, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_posts_text pt WHERE p.topic_id = 28876 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 16180, 20
Line : 399
File : viewtopic.php
DEBUG MODE
SQL Error : 5 Out of memory (Needed 1037888 bytes)
SELECT u.username, u.user_id, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_posts_text pt WHERE p.topic_id = 28876 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 16180, 20
Line : 399
File : viewtopic.php
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
Could not obtain topic information
DEBUG MODE
SQL Error : 5 Out of memory (Needed 985803 bytes)
SELECT t.*, u.username, u.user_id, u2.username as user2, u2.user_id as id2, p.post_username, p2.post_username AS post_username2, p2.post_time FROM phpbb_topics t, phpbb_users u, phpbb_posts p, phpbb_posts p2, phpbb_users u2 WHERE t.forum_id = 5 AND t.topic_poster = u.user_id AND p.post_id = t.topic_first_post_id AND p2.post_id = t.topic_last_post_id AND u2.user_id = p2.poster_id AND t.topic_type <> 2 ORDER BY t.topic_type DESC, t.topic_last_post_id DESC LIMIT 0, 25
Line : 327
File : viewforum.php
Sen så blir det vita sidor ibland, du kommer liksom inte in på något.
DEBUG MODE
SQL Error : 5 Out of memory (Needed 985803 bytes)
SELECT t.*, u.username, u.user_id, u2.username as user2, u2.user_id as id2, p.post_username, p2.post_username AS post_username2, p2.post_time FROM phpbb_topics t, phpbb_users u, phpbb_posts p, phpbb_posts p2, phpbb_users u2 WHERE t.forum_id = 5 AND t.topic_poster = u.user_id AND p.post_id = t.topic_first_post_id AND p2.post_id = t.topic_last_post_id AND u2.user_id = p2.poster_id AND t.topic_type <> 2 ORDER BY t.topic_type DESC, t.topic_last_post_id DESC LIMIT 0, 25
Line : 327
File : viewforum.php
Sen så blir det vita sidor ibland, du kommer liksom inte in på något.
Joakim Enoksson wrote:Jag får lov att logga in hela tiden fastän jag klickar i att spara min inloggning på denna dator...
?
Samma här. Både igår och idag.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Håkan.S
- Klubbmedlem

-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Joakim Enoksson wrote:hur länge skall man behöva logga på varje gång man råkar stänga explorerfönstret?
Man behöver inte det med Firefox iaf
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
TheDagger wrote:Joakim Enoksson wrote:hur länge skall man behöva logga på varje gång man råkar stänga explorerfönstret?
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Alex . wrote:TheDagger wrote:Joakim Enoksson wrote:hur länge skall man behöva logga på varje gång man råkar stänga explorerfönstret?
kom inte och säg att jag måste skaffa firefox bara för att slippa detta. Det har funkat förrut och det måste funka med explorer oxå.
Frågan är vad som hände när allt kukade ur?
Joakim Enoksson wrote:Alex . wrote:TheDagger wrote:Joakim Enoksson wrote:hur länge skall man behöva logga på varje gång man råkar stänga explorerfönstret?
kom inte och säg att jag måste skaffa firefox bara för att slippa detta. Det har funkat förrut och det måste funka med explorer oxå.![]()
![]()
Läs dina PM istället.
Och som sagt så funkar det perfa med FF.
-
snusmummriken
Joakim Enoksson wrote:Alex . wrote:TheDagger wrote:Joakim Enoksson wrote:hur länge skall man behöva logga på varje gång man råkar stänga explorerfönstret?
kom inte och säg att jag måste skaffa firefox bara för att slippa detta. Det har funkat förrut och det måste funka med explorer oxå.![]()
![]()
fixa detta !! helt sjukt irriterande
406 -00 (silverpilen) vinterbil
205 CTI -88 sommarbil
205 CTI -88 sommarbil
![]()
Har du provat att rensa ur kakburken?
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Hjälper inte att tömma kakburken.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!