Landberg wrote:långt åt H-vete..
Tycker jag inte
Landberg wrote:långt åt H-vete..

Var och körde där i helgen och det är ju bara så kul
Jesper Cronelid wrote:Waern wrote::blob5: Var och körde där i helgen och det är ju bara så kul
Värdelöst med banor som inte gynnar motoreffekt
Peter Igelhammar wrote:Vi undersöker nu möjligheten att åka parkbanan. Kostnad datum etc får vi se. Besked kommer jättesnart.
Det blir parkbanan, om det blir nått. Den e billig, och framförallt ledig.
TheDagger wrote:Peter Igelhammar wrote:Vi undersöker nu möjligheten att åka parkbanan. Kostnad datum etc får vi se. Besked kommer jättesnart.
Kanske se över klubbens ekonomi och försöka fixa en bättra budget så vi har råd att hyra riktiga banor när vi vill. Högre medlemsavgift och fler medlemmar!
Andreas Bystedt wrote:TheDagger wrote:Peter Igelhammar wrote:Vi undersöker nu möjligheten att åka parkbanan. Kostnad datum etc får vi se. Besked kommer jättesnart.
Kanske se över klubbens ekonomi och försöka fixa en bättra budget så vi har råd att hyra riktiga banor när vi vill. Högre medlemsavgift och fler medlemmar!
Vi har ju hyrt flera banor i år..Vakna Dagger!![]()
Detta förstår jag är pengar som blivit över pga en bra ekonomi!
Kanske se över klubbens ekonomi och försöka fixa en bättre budget så vi har råd att hyra riktiga banor när vi vill.
Andreas Bystedt wrote:Pengarna har ju räckt til Gelleråsen, Kinnekulle och Mantorp. Iof med samarbete med andra klubbar. Utöver det så har vi haft några konbanekörningar som varit billigare.
Jag tycker det är många körningar per år och vad jag vet har ingen varit på alla så nog har vi tillräckligt med banåka i klubben
Andreas Bystedt wrote:Pengarna har ju räckt til Gelleråsen, Kinnekulle och Mantorp. Iof med samarbete med andra klubbar. Utöver det så har vi haft några konbanekörningar som varit billigare.
Jag tycker det är många körningar per år och vad jag vet har ingen varit på alla så nog har vi tillräckligt med banåka i klubben
snillet wrote:Hiskeliga skillnader i kostnader för olika banor.
Andreas Bystedt wrote:Då återstår hööög medlemsavgift. och hur många medlemmar faller bort då?
TheDagger wrote:
Var inte så negativ Bystedt, om alla gör sitt bästa kommer garanterat klubben att utvecklas
Andreas Bystedt wrote:TheDagger wrote:
Var inte så negativ Bystedt, om alla gör sitt bästa kommer garanterat klubben att utvecklas
Jag är inte negativ alls, däremot så tycker jag att du verkar det som trots att vi kommer ha kört på 3 stora banor i år tycker att det är för lite.
Vi är en liten klubb och våra pengar räcker inte till lika många träffar som de större. Däremot kan man ju byta ut tex Mantorp/Kinnekulle mot en bana söderöver. Tex Knutstorp så ni skåningar också får köra av er lite