Angelika wrote:Jag tar upp frågan med de andra klubbarna, så får vi ge ett svar som gäller.
Men det är väl i slutänden PSC som avgör, för det är väl inte andra klubbar som bestämmer över oss? Antar att det blir nån form av kompromiss.
Angelika wrote:Jag tar upp frågan med de andra klubbarna, så får vi ge ett svar som gäller.
TheDagger wrote:Angelika wrote:Jag tar upp frågan med de andra klubbarna, så får vi ge ett svar som gäller.
Men det är väl i slutänden PSC som avgör, för det är väl inte andra klubbar som bestämmer över oss? Antar att det blir nån form av kompromiss.
Sliced wrote:LillENOK wrote:suck, HPC ledning säger nej.
Bara att lägga ner banförhoppningarna för egen del då, eftersom rejsa ej blir inbjudna. HPC hänvisade till just att det bjuds in rejsa men sägs annat här?
Du kan ju köra på pugklubbens träff i alla fall, där gäller ju medlemskap och arrangören bestämmer.
Det var därför en av fordklubbens medlemmar kunde köra Subaru senast.
Tomaz wrote:Sliced wrote:LillENOK wrote:suck, HPC ledning säger nej.
Bara att lägga ner banförhoppningarna för egen del då, eftersom rejsa ej blir inbjudna. HPC hänvisade till just att det bjuds in rejsa men sägs annat här?
Du kan ju köra på pugklubbens träff i alla fall, där gäller ju medlemskap och arrangören bestämmer.
då kan jag komma med min P-bil oxå![]()
![]()
![]()
LR
![]()
snillet wrote:Tomaz wrote:Sliced wrote:LillENOK wrote:suck, HPC ledning säger nej.
![]()
![]()
LR
![]()
De va ju just de som var frågan.
Tomaz wrote:snillet wrote:Tomaz wrote:Sliced wrote:LillENOK wrote:suck, HPC ledning säger nej.
![]()
![]()
LR
![]()
De va ju just de som var frågan.
frågan e väl besvarad![]()
Sliced wrote:Jönsson wrote:Morbidio wrote:LillENOK wrote:Peter Igelhammar wrote:Var det Istvan eller Erik du prata med på HPC? Jag vet att det e så att Subbaklubben tar de platserna.
Ringer dej igen ikväll, för ringa upp kan du ju inte göra snålis![]()
Pratat med Igel över telefon och ev. lösning finns.
Klistra på ett Peugeot märke?
![]()
Har funderat över det.. Hur definerar man en Peugeot? Är det en peugeot om motorn är av annat märke typ bmw eller nått? Eller om man har klippt av karossen o tryckt på en Vw bubblakaross på en 205 gti? Eller måste det vara peugeotkaross med peugeotmotor o peugeotchassi?
Hmm, har jag missupfattat det här? Jag trodde att medlemmar i pugklubben kunde komma med ickepuggar på den bankörningen som PSC anordnar..
Simon! wrote:Sliced wrote:Jönsson wrote:Morbidio wrote:LillENOK wrote:Peter Igelhammar wrote:Var det Istvan eller Erik du prata med på HPC? Jag vet att det e så att Subbaklubben tar de platserna.
Ringer dej igen ikväll, för ringa upp kan du ju inte göra snålis![]()
Pratat med Igel över telefon och ev. lösning finns.
Klistra på ett Peugeot märke?
![]()
Har funderat över det.. Hur definerar man en Peugeot? Är det en peugeot om motorn är av annat märke typ bmw eller nått? Eller om man har klippt av karossen o tryckt på en Vw bubblakaross på en 205 gti? Eller måste det vara peugeotkaross med peugeotmotor o peugeotchassi?
Hmm, har jag missupfattat det här? Jag trodde att medlemmar i pugklubben kunde komma med ickepuggar på den bankörningen som PSC anordnar..
VA??? jag har aldrig fått tillstånd att komma med Aeron till träffarna! JUE![]()
LillENOK wrote:TimMi16 wrote:Får man dispans ifall man tar med puggarna jag och brorsan .
Och en Ford Mustang 65 cab ?
Dispans för att köra peugeotDu pratar i nattössan...
Och för den delen så är väl inte en mustang 65;a så mycket att svänga med?
snillet spambot wrote:LillENOK wrote:TimMi16 wrote:Får man dispans ifall man tar med puggarna jag och brorsan .
Cab utan båge är väl inte drömmen på bana heller
Peder_205 wrote:snillet spambot wrote:LillENOK wrote:TimMi16 wrote:Får man dispans ifall man tar med puggarna jag och brorsan .
Vi hade tänkt köra skiten ur farsans biloch det är en 67a som gäller inget annat TIM!

Luuk wrote:Peder_205 wrote:snillet spambot wrote:LillENOK wrote:TimMi16 wrote:Får man dispans ifall man tar med puggarna jag och brorsan .
Vi hade tänkt köra skiten ur farsans biloch det är en 67a som gäller inget annat TIM!
En lösing är att ni går med FMCS, då har ni rätt märke på bilen och kommer få köra på "kartellträffarna", dock kommer ni vara tvugna att bygga båge, annars kommer ni inte ut på banan. Tyvärr inte ens med taket uppe
snillet spambot wrote:Peter Igelhammar wrote:
Sist på Gelleråsen va där en FMCS.mustang från 80 typ![]()
Va de samma bil som på kullen ?, de va rätt ball

snillet spambot wrote:Peter Igelhammar wrote:
Sist på Gelleråsen va där en FMCS.mustang från 80 typ![]()
Va de samma bil som på kullen ?, de va rätt ball