Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
SNILLET wrote:Är ju mest vid instyrningen du har nytta av dämparna bak, kändes inte som du hade problem där egentligen när jag åkte med, snarare att den understyr på utgången.
Det ....FINNS en till grej, lite bonnafix, men spacear du ut hjulen 10-20mm per sida fram så blir det nog lite bättre också. Gjorde ju så på XR:en, kalaseffekt av det. Kan bli lite spårkänsligare. Men det kan ju vara något att testa ihop med fjädrar kanske.
Då kommer det säkert att bli bättre med rallyeplåtfälgar. Det blir iaf 6mm bredare per sida. Jag hade inte korrekta bultar för att köra spacers fram med dom fälgarna som sitter på nu, bak sitter det dock rätt mycket. Fälgarna som sitter på är ju ET24.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
SNILLET wrote:Bara fram alltså , sätter man bak med så blir det typ ingen större skillnad.
Då kan Peder använda någon av bakspacersen fram när han köpt rallyefälgar
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
fått tag på nån krängare peder? du kan antagligen få köpa min om du vill, även stavarna är til salu om du vill ha grövre än de du har. men det ingår inget byte isf, det orkar jag inte
datapata wrote:fått tag på nån krängare peder? du kan antagligen få köpa min om du vill, även stavarna är til salu om du vill ha grövre än de du har. men det ingår inget byte isf, det orkar jag inte
datapata wrote:fått tag på nån krängare peder? du kan antagligen få köpa min om du vill, även stavarna är til salu om du vill ha grövre än de du har. men det ingår inget byte isf, det orkar jag inte
krängaren är skickad idag från england
Stavarna kan vara intressanta, hur möe?
vet ej, ska fundera på det
funderat?
106an blir renodlad banbil om dimman säljs
väntar på min nya bakvagn först, måste ju kolla så rätt grejor sitter på den men åas sidan får man väl inget betalt för stavarna ändå, så de kan lika gärna ligga som reserv. jesper har nog också tror jag