Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Hur mycket blir jag skyldig dig om jag tar över din plats?
För det var ju inte så billigt att förskottsbetala så det motsvarar bärgningen från Mantorp?
PM/Ring/SMS:a/djungeltrumma/röksignaler....
Peder wrote:
Peder wrote:
VoLappen wrote:Peder>> Har du redan betalt?
yes sir
till reducerat pris dvs
(//Lappen Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
VoLappen wrote:Hur mycket blir jag skyldig dig om jag tar över din plats? För det var ju inte så billigt att förskottsbetala så det motsvarar bärgningen från Mantorp?
PM/Ring/SMS:a/djungeltrumma/röksignaler....
Peder wrote:
Peder wrote:
VoLappen wrote:Peder>> Har du redan betalt?
yes sir
till reducerat pris dvs
antar med den kommentaren att du vill ha platsen gratis?
men jag får inte tag på volvos ordförande sen är det inte helt 100 att jag stannar hemma.
men skicka ett pm vad du vill ha för bärgningen från mantorp hem.. om jag nu väljer att åka upp.
du fick ju lite extra soppa i 206an också mvh
Nope, jag menar med den kommentaren att platsen förmodligen är dyrare än vad jag vill ha för bärgningen. Alltså, vad blir jag skyldig dig?
Jag snackade med Majec/Maciec/Mattläggarn (eftersom jag inte vet hur han stavar namnet) igår, skall du ha numret till honom? Han verkar vara träffansvarig.
Du har PM för övrigt...
Peder wrote:antar med den kommentaren att du vill ha platsen gratis? men jag får inte tag på volvos ordförande sen är det inte helt 100 att jag stannar hemma.
men skicka ett pm vad du vill ha för bärgningen från mantorp hem.. om jag nu väljer att åka upp. du fick ju lite extra soppa i 206an också mvh
206 GTI -00 - Le bébé bleu V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
VoLappen wrote:Nope, jag menar med den kommentaren att platsen förmodligen är dyrare än vad jag vill ha för bärgningen. Alltså, vad blir jag skyldig dig?
Jag snackade med Majec/Maciec/Mattläggarn (eftersom jag inte vet hur han stavar namnet) igår, skall du ha numret till honom? Han verkar vara träffansvarig.
Du har PM för övrigt...
Peder wrote:antar med den kommentaren att du vill ha platsen gratis? men jag får inte tag på volvos ordförande sen är det inte helt 100 att jag stannar hemma.
men skicka ett pm vad du vill ha för bärgningen från mantorp hem.. om jag nu väljer att åka upp. du fick ju lite extra soppa i 206an också mvh
Jag med!
Fast jag orkar inte mecka med att ta bild. Men det ser helt klart roligt ut när bilen håller på att ramla av längst bak och framtill på kärran skulle man kunna ställt en uppsättning däck eller så.