Hej OT, skulle sova hos en kompis och trodde allt var kosher.
Men idag när jag skrev ett sms och sa att jag ordnat tågbiljett upp så fick jag veta att det inte gick.
Tack som f*n liksom, du hade ju bara två veckor på dig att lämna det beskedet.
Hannes Alvesson wrote:Hej OT, skulle sova hos en kompis och trodde allt var kosher. Men idag när jag skrev ett sms och sa att jag ordnat tågbiljett upp så fick jag veta att det inte gick. Tack som f*n liksom, du hade ju bara två veckor på dig att lämna det beskedet.
Hahaha, nu förstår jag... men du kan ju sova hos mig
Morbidio wrote:
Hannes Alvesson wrote:
Morbidio wrote:Men Hannes du skulle väl inte komma? Ta gärna med ratten!
Nej jag skulle inte det, men stockholmare misslyckas med att leverera som vanligt.
Vad är det nu då?
Lita aldrig på brudar var det...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Hannes Alvesson wrote:Hej OT, skulle sova hos en kompis och trodde allt var kosher. Men idag när jag skrev ett sms och sa att jag ordnat tågbiljett upp så fick jag veta att det inte gick. Tack som f*n liksom, du hade ju bara två veckor på dig att lämna det beskedet.
Hahaha, nu förstår jag... men du kan ju sova hos mig
Morbidio wrote:
Hannes Alvesson wrote:
Morbidio wrote:Men Hannes du skulle väl inte komma? Ta gärna med ratten!
Nej jag skulle inte det, men stockholmare misslyckas med att leverera som vanligt.
Vad är det nu då?
Lita aldrig på brudar var det...
Tack för erbjudandet men jag vågade inte riktigt tränga mig på hos någon med så kort varsel.
Nästa gång jag får för mig att åka upp så ska jag kolla med dig först.
Verkar som det löser sig så jag kan åka upp över lördagen bara och se matchen ändå.
Lite inte på brudar eller stockholmare, framförallt inte brudar från stockholm.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jaaacob wrote:Vafam. är det säkert? Well, gör så =)
Ja, jag har redan planerat om. Ska ju döda snuten i laserpistol
Akta dig för laserturken, han ska tydligen hälsa på i hbg.. vi träffade duv-turken sist! Lollo vet
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...