Sen kan vi ju inte hänsyn till vilka datum alla andra klubbar har träffar.
Är du ironisk när du skriver inget sammarbete med TPC? Vi (du och jag)vet ju om varandras inställningar och önskningar, detta är väll något som "kartellen" ska ta åt sig snarare.
Morbidio wrote:Fast det är Gelleråsen 17/7. Men jag håller med Henrik lite faktiskt.
Jag tycker det är synd, samtidigt förstår jag att det blir svårt att få fram några konkreta förändringar i "kartellen" samarbetet.
Det är mycket man skulle ändra på. Men vårat problem är antal medlemmar. Fler medlemmar o vi kunde ha egna träffar med egna regler.
och att delar av kartellen tycker det är bra som vi har det, och vägrar förändring. Det är min syn på det hela, och tyvärr så verkar det som detta inte lockar medlemmar från Psc iaf.
Det är mycket man skulle ändra på. Men vårat problem är antal medlemmar. Fler medlemmar o vi kunde ha egna träffar med egna regler.
och att delar av kartellen tycker det är bra som vi har det, och vägrar förändring. Det är min syn på det hela, och tyvärr så verkar det som detta inte lockar medlemmar från Psc iaf.