Sitter nå front och sidokjolar på den där XL:en ju. Kanske värt för någon att köpa den bara för dem kanske
Zenderkit
Jag har Zenderkjolar på min iaf, tänkte bjuda för att få fronten. Om någon känner sig lite sugen på kjolarna kan han/hon få dem till ett vettigt pris senare.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Sitter nå front och sidokjolar på den där XL:en ju. Kanske värt för någon att köpa den bara för dem kanske
Zenderkit
Jag har Zenderkjolar på min iaf, tänkte bjuda för att få fronten. Om någon känner sig lite sugen på kjolarna kan han/hon få dem till ett vettigt pris senare.
Du har ju en orginalfront i rätt färg liggandes här
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jaaacob wrote:Du har ju en orginalfront i rätt färg liggandes här
Jag ska plocka den med tids nog, den är inte bortglömd. Vill däremot ha huv och baklucka också, jag pyntar inte 800:- eller mer för att släpa hem en bil för en front.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
Precis! Sjukt bra pris om man inte är jättepetig över skavanker!
oohhh, varför är man inte i stockholm!!!
Jag kan åka och köpa den åt dig och ställa den hos mig om du slangar över stålar, det är inga problem.