Håkan Schött wrote:Är det Lördagen den 26 vi siktar på? Kan nog komma "loss" den kvällen..tralalala..laaaaaa
Bahhhh, 20 dagar bort!!! Är på partyhumör nu ju....
NU?! På en söndag?
Vad är det för fel på söndagar nu då??? Man är ledig då ju!
Försöker övertala en kompis att hitta på något...synd att man inte har så många partykompisar som gillar att festa lite då och då. Lid bor ju en mil in i skogen och resten är inga partynissar.
Men men, 20dagar ska man väl försöka stå ut
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Sist jag va där (i förra lördan) så va dom nog från 20år typ Kul va det, dansade i 3 timmar till cool musik med massor av laserspel Innan dess va det 5 rätters middag mellan kl 20:00-00:30, sen va det dansa för hela slanten
SVERIGE SVERIGE SVERIGE PeugeotSportClub of Sweden --RedBull-{ 467
Håkan Schött wrote:Sist jag va där (i förra lördan) så va dom nog från 20år typ Kul va det, dansade i 3 timmar till cool musik med massor av laserspel Innan dess va det 5 rätters middag mellan kl 20:00-00:30, sen va det dansa för hela slanten
gött... Då får vi se lite coola moves från dig då, Håkan???
Håkan Schött wrote:Sist jag va där (i förra lördan) så va dom nog från 20år typ Kul va det, dansade i 3 timmar till cool musik med massor av laserspel Innan dess va det 5 rätters middag mellan kl 20:00-00:30, sen va det dansa för hela slanten
Hehehehe...med all den spriten jag hade fått i mig så va det nog ganska mjuka moves
Hehehehe...med all den spriten jag hade fått i mig så va det nog ganska mjuka moves
låter som att du ranglade hela vägen in på toaletten och vomera.
låter som att du ranglade hela vägen in på toaletten och vomera.
Nädu...så illa va det inte! Men nykter va jag inte Det va mer "kontrollerad rangling" VOMERA...det va längesen man hörde(läste) det ordet
Väntar med att stryka....Kanske bättre med en liten tapper skara på Mårtensson lönehelgen iallfall?!!! Rätt skönt faktiskt att inte vara jättemånga oxå