Ja det var en kul Söndag. Speciellt med R-däck för första gången. Bättre fäste och roligare körning pga detta. Dock så gjorde det ont i ett fattigt hjärta att konstatera att däcken åts upp i fasansfullt snabb takt...
Kunde dock hänga av flera ekipage även om flera av dessa hade gatdäck vilket säkert Orre kommer påpeka om jag inte själv föregår honom
Längar verkligen till Gelleråsen, en bana som jag tyckte passade min bil bättre förra året. Kan inte förklara varför, bara kändes så.
BANZAI3030 wrote:Apropå karavaner, jag mötte typ 6 Porschar nån mil från Götene på vägen hem. Var det nåt särskilt evenemang eller är det bara väldigt Porsche-tätt?
Banträff på Gelleråsen tror jag. Mötte ett gäng på väg mot Karlskoga.
Verkade som ni hade en trevlig helg, mycket tråkigt att jag inte kunde närvara men jag kommer igen. Mycket imponerad över att träffen flöt så bra trots att jag misstänkte en viss brist på "personal". Hjälpte HPC också till något? Var Martin Scotte lika trevlig som jag uppfattat honom? Man blir dock förvånad när man ser denne lille kille
Jag hade dock trevligt på mitt håll, en dejt med en mycket vacker och trevlig dam. Dejten varade från lördag kväll till tisdag morgon
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe *TheDagger* Hellman wrote:Var Martin Scotte lika trevlig som jag uppfattat honom? Man blir dock förvånad när man ser denne lille kille
Han var väldigt trevlig, och verkade kunna en hel del om Honda..intressant att höra
Hans kärra är rätt seriös med vill jag minnas.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe *TheDagger* Hellman wrote:Var Martin Scotte lika trevlig som jag uppfattat honom? Man blir dock förvånad när man ser denne lille kille
Han var väldigt trevlig, och verkade kunna en hel del om Honda..intressant att höra
Hans kärra är rätt seriös med vill jag minnas.
Både hans och den andre Hondaföraren (som jag inte har en aning om vem det var ) som var där på lördagen hade väldigt seriösa kärror, all onödig vikt var avlägsnad t ex
Hmm, nu har jag filmerna men ingenstans att lägga upp nåt. Antingen kan jag skicka till intresserade eller så får jag hitta nån som lägger upp åt mig...?
Bumbi wrote:Hmm, nu har jag filmerna men ingenstans att lägga upp nåt. Antingen kan jag skicka till intresserade eller så får jag hitta nån som lägger upp åt mig...?
Jag kanske kan hjälpa dig om de inte är bautastora. PM:a mig.
Tobbe *TheDagger* Hellman wrote:Jag kanske kan hjälpa dig om de inte är bautastora. PM:a mig.
Två filer, ca 20 och 40MB stora...?
Får gärna skicka till mig på valfritt sätt om inte Dagger kan lägga upp dom nånstans Måste ha filmer..
Är dom så små är det inga problem, kan ha dem på min egen server då. Skicka PM så får du FTP.
BANZAI3030 wrote::lol: Tog inte batterierna slut? Till Lundaträffen förra året hade jag lyckats låta digitalkameran stå på hela natten innan, vilket jag upptäckte på plats.
Den får du gärna skicka till mig på valfritt sätt om inte Dagger vill ha den
Inte en chans, batteritiden på den kameran är grym! 80 MB är inte många minuters film. Kan skicka till dig imorgon, nu blev Fredrik trött...
BANZAI3030 wrote::lol: Tog inte batterierna slut? Till Lundaträffen förra året hade jag lyckats låta digitalkameran stå på hela natten innan, vilket jag upptäckte på plats.
Den får du gärna skicka till mig på valfritt sätt om inte Dagger vill ha den
Inte en chans, batteritiden på den kameran är grym! 80 MB är inte många minuters film. Kan skicka till dig imorgon, nu blev Fredrik trött...
[email protected] funkar, annars msn vid tillfälle, fast det brukar funka lite knackigt för mig att ta emot saker
Bumbi wrote:Hmm, nu har jag filmerna men ingenstans att lägga upp nåt. Antingen kan jag skicka till intresserade eller så får jag hitta nån som lägger upp åt mig...?