näe, seriöst jag kommer ner troligtvis redan på fredagen, slår upp ett tält, grillar lite korv, dricker lite kolsyrat, och har det gött... tips från mig, till er som bor långt borta, kom ner redan på fredagen, så är ni "utvilade" på lördag morgon... klockrent... glöm inte grillen!!
de som är på PÅ FREDAGEN kan ju skriva i listan...
*Olsen---ställer ut
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906 Filmstjärnan
Sticker till Tyskland ikväll...Kommer hem på Torsdag om allt flyter å då blir det oxå Emmaboda på Fredag för min del. Kommer ringa alla som har skrivit här....om jag har numret förståss! Pelle...Ringer i veckan!
Olsén, ringer sen!
Höres å synes på Fredag!
PussPuss!!
It doesn´t matter if you win by an inch or an mile, winning is winning!
--------------------
Grill å körv å pilsner.... gött d låter! Jag laddar på att komma ner på lör morgon, ska försöka få tjejen till å köra ner så man kan få vila lite (hon vägrar sova i tält, så d bilr inget på fredan )
...tänkte dra ett par repor men sen e ja med på grillen!
(med facit fr fredax blackracetider så blir d nog inga rekordrepor )
...kan kanske ställa ut den otejpade sidan av bilen?? (http://www.garaget.org/?car=14475)
Olsén, Pelle, anyone: får gärna slå en pingla när ni har slagit upp en base camp! nr: 0736-840552
jag hade gärna ställt ut min bland de andra puggarna, men jag saknar fn front så den ser ut som en junior framtill...är det något som någon stör sig på månntro?
kan man fortfarnade anmäla sig?
Svart 205 Mi16 -88 R.I.P skrotad
Röd 205 Mi16 -88 R.I.P ÄLGAJÄVUL!!!!
Cosmosvart 205 Mi16 -89Zender *SÅLD!*
Vit Ford sierra CLX -89 "sladda edition" *SÅLD*
Grön Toyota MR2 GTi -91 Glidarbilen *SÅLD*
Gråmetallic volvo 740 16v -89 "Traktorn"
Vit Toyota MR2 GTS Turbo -95 "Fartsyndaren"
man skulle kanske gå o lägga sig om man ska orka iväg till Emmaboda imorrn bitti Blev precis klar med bilen så det va ju gyt iaf
hoppas vi synes o ses
ha det bra
detta var ju inte kul. först regn, sen när kommentatorn säger att de ska bli race om 7 minuter börjar det regna igen, och inte lite heller...får la komma till säve istället..
Svart 205 Mi16 -88 R.I.P skrotad
Röd 205 Mi16 -88 R.I.P ÄLGAJÄVUL!!!!
Cosmosvart 205 Mi16 -89Zender *SÅLD!*
Vit Ford sierra CLX -89 "sladda edition" *SÅLD*
Grön Toyota MR2 GTi -91 Glidarbilen *SÅLD*
Gråmetallic volvo 740 16v -89 "Traktorn"
Vit Toyota MR2 GTS Turbo -95 "Fartsyndaren"
Men shit finns det nå mer otur på världskartan eller? först som sagt velande fram och tillbaka med regn o torka.. sen närom väl bestämmer sig för att ställa in efter åtskilliga timmars väntande så blire juh naturligtvis uppehåll hela jävla kvällen.. kan bli förbannad för mindre.. Att man sen iofs fick köra en repa iaf var väl ett plus men att repan gick helt kasst jämnade ut allt liksom.
Jaja, 100 mil rikare och aningen lomhörd så är man hemma igen. syns nästa år Emmaboda.