Johan84 wrote:Alltså, det skulle varit kul att ställa ut bilen. Men den har en hel del skönhetsfel som gör att jag inte vill det. Ett stenskott där, en repa där (som jag inte fixat sen jag köpte bilen), en liten buckla av dörr där. Vill ju ha bilen i perfekt kondition om man ska ställa ut den
har originaltext o lejon i lite olika storlekar i nån slags blå skumplastskit som suttit i peugeots bilhall om det gå att använda... nåt set av lejonen och bokstäverna är runt halvmetern höga... kul om vi kunnat använda dem innan man satt dem i sitt framtida garage. bara att nån plockar dem på vägen. ska försöka komma på söndag. ingen utställning för mig. min 406a är i halvdant skick och mina andra står för närvarande. förhoppningsvis är 16v reggad o klar nästa år (u wish) så kanske då.
var medlem för längesen.
det var bättre förr.
"Där står Jan Stenbeck med sin nya röda oxpiska..."
PelleW wrote:Jag hoppas verkligen att vi lämnar plats för de bilar som har något extra. Orginalbilar får bara folk att skynda sig förbi...
Jag har för mig att på Vallåkra så är det bara att ta den plats man behöver eller har det ändrat?
Det är väl som på StreetCarsFest, en "klubbparkering" man får ange ungefär den plats man behöver och sedan får alla stå där i klubben.
Både stylade och ostylade, iallafall var det så när vi var ner för ett par år sedan.
Man har väl en klubbparkering för att främja klubbkänslan och visa att alla kan vara med inte bara stylingnissarna eller de som tycker om original bilar. Det är väl för att visa att alla är välkomna till klubben....
Bara en liten åsikt
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
PelleW wrote:Jag hoppas verkligen att vi lämnar plats för de bilar som har något extra. Orginalbilar får bara folk att skynda sig förbi...
Jag har för mig att på Vallåkra så är det bara att ta den plats man behöver eller har det ändrat? Det är väl som på StreetCarsFest, en "klubbparkering" man får ange ungefär den plats man behöver och sedan får alla stå där i klubben. Både stylade och ostylade, iallafall var det så när vi var ner för ett par år sedan.
Man har väl en klubbparkering för att främja klubbkänslan och visa att alla kan vara med inte bara stylingnissarna eller de som tycker om original bilar. Det är väl för att visa att alla är välkomna till klubben....
Bara en liten åsikt
håller med mita alla är välkomna även om man inte har en hårt stylad bil
Jag har för mig att på Vallåkra så är det bara att ta den plats man behöver eller har det ändrat? Det är väl som på StreetCarsFest, en "klubbparkering" man får ange ungefär den plats man behöver och sedan får alla stå där i klubben. Både stylade och ostylade, iallafall var det så när vi var ner för ett par år sedan.
Bara en liten åsikt
håller med mita alla är välkomna även om man inte har en hårt stylad bil
Klart att alla är välkomna.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
nu är det dags att sticka men jag har mobil på så . ring mej om var samlingen ska vara i morgon . kanske det blir hgb i kväll .....
mitt nr är 0735401283.
Var där idag. Totalt värdelöst. En massa kepsstånd och volvoraggare..
Imorn ska ju vara den stora dagen visserligen, men jag har svårt att tänka mig varför det skulle vara roligare med repris från dagen fast dubbelt upp
Dagens bästa var Terry Grant som stuntade. Lika bra som vanligt
Men Vallåkra suger hårt annars. En stor leråker med en massa traktorer..
Det gick nästan för mig där
Men racerförarflickan Tezz (kör JTCC)var lika het som vanligt You go girl
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Rash wrote:Var där idag. Totalt värdelöst. En massa kepsstånd och volvoraggare.. Imorn ska ju vara den stora dagen visserligen, men jag har svårt att tänka mig varför det skulle vara roligare med repris från dagen fast dubbelt upp
Dagens bästa var Terry Grant som stuntade. Lika bra som vanligt
Men Vallåkra suger hårt annars. En stor leråker med en massa traktorer.. Det gick nästan för mig där
Men racerförarflickan Tezz (kör JTCC)var lika het som vanligt You go girl
Det är lördagskvällen i Hbg som är den stora händelsen egentligen. Sjukt mycket fina bilar som är ute och cruisar
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
jag var där i dag med o väntade på att det skulle komma någon o visa var klubbmonterna skulle vara men det kom inte någon så jag fick ställa på allmäna parkingen för franska bilar och där ståd 3 från klubben . men inte någon klubb monter . men jag kommer i morgon är bara hemma o leker lite ......
Var också där i lördags.. Tyckte det var riktigt tråkigt. Satt först i kö en timme för att komma in på området, efter det så vinkade en idiotvakt in mig i fel kö och jag hamnade i utställningsdelen. =/ Efter jag hade jag kommit in så sa dom att jag inte fick köra ut förän kl 16:00.. var kraftigt uttråkad efter två timmar då man hade sett mestadels skräp.
Gick tillbaka till bilen och var på väg ut samma håll som jag kom in igenom men det gick ju så klart inte, blev stoppad av varje parkeringsvakt jag körde förbi . Frågade en var jag kunde köra ut men fick svaret att det inte gick. Sket i vilket till slut och körde genom halva fältet för att kunna tränga mig ut
Hörde att Peoples Choice gick till polarn Sen gick visst vinsten Snyggaste volvo till en från Munka det med.. Har dock inte sett projektet..
så somsagt, fixa massa bilder nu