Jönsson wrote:nu e de ju iofs jul o sånt men ingen som har några kul nyheter om sommarens aktiviteter? En polare som kör honda och som vill följa med till mantorp undrar vilket datum de är o så.. E de 1'e maj som förra året? Hur ser det ut med möjligheter för övernattning?
Haha, ja det kommer..
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Jönsson wrote:nu e de ju iofs jul o sånt men ingen som har några kul nyheter om sommarens aktiviteter? En polare som kör honda och som vill följa med till mantorp undrar vilket datum de är o så.. E de 1'e maj som förra året? Hur ser det ut med möjligheter för övernattning?
Haha, ja det kommer..
Det e ju HPC som har träffen, så den infon hittar han nog på deras hemsida
Haha, ja det kommer..
Det e ju HPC som har träffen, så den infon hittar han nog på deras hemsida
Han e ännu värre skogstomte än jag.. han bor typ mitt i ingenstans Vet inte om han har internet ens..
Nu börjar dom här på Gillinge vilja veta när vi ska vara här så ett datum för planeringen vore ju inte så dumt. Så någon som har koll på detta, please let me know.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Peter Igelhammar wrote:Var det Istvan eller Erik du prata med på HPC? Jag vet att det e så att Subbaklubben tar de platserna. Ringer dej igen ikväll, för ringa upp kan du ju inte göra snålis
Pratat med Igel över telefon och ev. lösning finns.
Klistra på ett Peugeot märke?
Oja!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Som en liten upplysning så har jag idag bokat Gillingebanan för konbanekörning den 19 Juli.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Clarre wrote:Som en liten upplysning så har jag idag bokat Gillingebanan för konbanekörning den 19 Juli.
Vad roligt, då skall jag vara den förste som anmäler sig.
Jag missade alla träffar förra året men i år kommer Gri:n att
blåsa alla konkurenter av banan.
Ja, det är kanske en av de långsammaste bilarna på pappret men föraren är en riktig godbit att ha att göra med.
kollade första inlägget. Är det några datum spikade? Skulle vara bra att veta om man drar med sig familjen på längre resor och vill ha mini-semester...
Joakim Enoksson wrote:kollade första inlägget. Är det några datum spikade? Skulle vara bra att veta om man drar med sig familjen på längre resor och vill ha mini-semester...