stirrah wrote:Förresten, var det inte någon som körde på dom där billiga "rally"-däcken från PBZ? Tyckte jag kände igen dom. Om så är fallet - hur är dom däcken? Bra pris iaf!
Om ingen testar denna säsong så har jag siktat på att köra på dem nästa år, med bättre bromsbelägg
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
stirrah wrote:Förresten, var det inte någon som körde på dom där billiga "rally"-däcken från PBZ? Tyckte jag kände igen dom. Om så är fallet - hur är dom däcken? Bra pris iaf!
Om ingen testar denna säsong så har jag siktat på att köra på dem nästa år, med bättre bromsbelägg
Jag kör dem. De är svinbra. Lång hållbarhetstid och grymt grepp. Observera att jag inte har några andra r-däck att jämföra med. Har en uppsättning R888 som jag ska köra nästa säsong (och kanske till vardags med...) nere i källaren så då får jag något att jämföra med.
Man låter lite roligt på relativt nylagd asfalt dock, blir lite stukabombareffekt på rakorna.
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Det uttrycket har jag aldrig hört förut. Vad betyder det?
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Team_Hink_Racing wrote:Ingen som fick med Tjejens Röda Zx16v på bild? (Mer än dom som redan finns alltså)
Två på håll. Kan maila dom, orkar inte lägga upp
Henrik.inhammar(snabelå)gmail.com
Ps. kom till Moholm i morgon och kör lite oxå, jag var snabbast i fjol men min 206gti, massor med supror och sån skit som fick stryk! Skicka alla du har på mig me.
Last edited by Team_Hink_Racing on Sat Aug 15, 2009 21:21, edited 1 time in total.