Sedan monterade jag 900w steg å en trevlig bas jag har..
Bubblan bubblar och dunkar!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
TheDagger wrote:... Är bara rädd för hur en tuff tryckplatta från OMP känns.
d e inte såå mycket värre än orginal faktiskt! ...va förvånad ett tag (å orolig att d skulle slira igen ) men d va riktigt humant å köra efter bytet.
...å så slirade d INTE!
Jag behöver säkert 100 pållar till för att kunna elda så jäkligt
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
TheDagger wrote:... Är bara rädd för hur en tuff tryckplatta från OMP känns.
d e inte såå mycket värre än orginal faktiskt! ...va förvånad ett tag (å orolig att d skulle slira igen ) men d va riktigt humant å köra efter bytet.
...å så slirade d INTE!
Jag behöver säkert 100 pållar till för att kunna elda så jäkligt
Så går det ju att göra med 306:an :p
I hög fart?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Köpte mig en ratt ikväll! snabb affär! Annonsen dök upp på rejsa igårkväll, ringde o bestämde möte me snubben i eftermiddags o va o hämtade upp den nyss Fetnöjd! nästintill samma diameter som orginalratten också så lär inte se så skumt ut.. dock e den inte så djup men vafan bättre än orginal
någon som vet skillnaden mellan mocca och alcantara?
Mocca är väl från ett djur och alcantara är något konstgjort som känns som och liknar mocca.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.