Jag och Lid kommer på fredagen iallafall. Det löser sig när "festdagen" blir. Klew?
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
jag tänker festa på fredagen iaf, så får ni andra muppar festa när ni vill eftersom det brukar vara både två och tre poliskontroller på vägarna på söndagen så tänker jag inte festa på lördagen... lördagen blir det race... eller så får jag vara taxi lr nåt sånt... tänker inte festa på lördagen iaf.
På fredage´n är det fest å på lördagen är det street race som vanligt... Men hur känner man igen pugg folket när man ser er där inne på krogen så man kan hälsa på ett par...??? Nä nu är det dags å sluta å snart besöka huset för ett par stora white russian.. Ha de gott folks... Mazter
Mazter wrote:På fredage´n är det fest å på lördagen är det street race som vanligt... Men hur känner man igen pugg folket när man ser er där inne på krogen så man kan hälsa på ett par...??? Nä nu är det dags å sluta å snart besöka huset för ett par stora white russian.. Ha de gott folks... Mazter
Allt pugg folk kommer väl ha pilotbrillor på sig, så du känner nog igen dom btw, Säg nu, vad är det som kommer hända på lördagen o vilken tid? Så ja kanske kan komma om jag är där då!
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
Bara jag har nån som kan köra så e jag me o blir full med er Pilotbriller kan jag nog fixa!
Har en polare här som säger att han kan va fyllechaffis oxå!
Så 3 pers har jag plats för i min bil
Mazter wrote:På fredage´n är det fest å på lördagen är det street race som vanligt... Men hur känner man igen pugg folket när man ser er där inne på krogen så man kan hälsa på ett par...??? Nä nu är det dags å sluta å snart besöka huset för ett par stora white russian.. Ha de gott folks... Mazter
Håller med om att fredagen är det krogrunda och sen lite kul på hjul på lördagen, själv ska jag gå på mässan på söndag!
Peugeot 206 GTi
"syns man inte, existerar man inte"
------------------------------------