Mita suger bäst...
Jesper är sötast...
Pellew var snabbast.
Panzer wrote:Så vart jag hemma då efter lite strul med kasst batteri. Nåja, jag hade OTROLIGT SKOJ! Fysatan va underbart härligt det var. Tack till Peter och stort tack till Simon! Jag blev karatepackad tidigt på kvällen efter att bara ha ätit två baguetter där på bildemonteringen. Sen höll det i gött fram tills 2. Då orkade jag nog inte mycket mer har jag för mig. Lol till killen som ramlade över mina fötter mitt i natten, vem det nu var. Och lol till killen som utförde en gräddattack på mig i sömnen, vem det nu var. Grrrr!![]()
Vädret vart kanon, vattnet varmt och ja...obeskrivligt vilken fullkomlig lycka jag känner just nu. Härligt att sätta ansikten på alla namn. Och det där med ett medlemsgalleri. Det kanske man skulle ordna ja. Nån som orkar slänga ihop en php-sida där man kan lägga till medlem med namn och bild?
På tal om bilder så har jag en hel del som jag snart lägger upp. Har lite filmer också. Mycket viktigt att allt material kommer upp så vi får se!Ni som inte kan lägga upp bilder, lägg till mig på msn så löser vi det i morgon. Reser till sydney 3 veckor nu på tisdag och är hemma 3'e augusti.
En sista sak...
Sager är tyngst...
Mita suger bäst...
Jesper är sötast...
Sen kommer jag inte ihåg mer.PUSS!
lumpan wrote:Sager är tyngst...
Mita suger bäst...
Jesper är sötast...
Pellew var snabbast.

PelleW wrote: Ni som inte kom missade årets, nej snarare årtusendets event! Jag ville inte att dagen skulle sluta!![]()
closetland wrote:PelleW wrote: Ni som inte kom missade årets, nej snarare årtusendets event! Jag ville inte att dagen skulle sluta!![]()
Rub it in why dont ya....?
Garvis wrote:gargamel wrote:tycker folk glömmer kvällsdoppet! riktigt skönt, synn bara att manetdrinken blev uthällddiskade du glaset efter?
kvällsdopp??? Jag och Radeon var i plurret en gång till vid 04-tiden

PelleW wrote:lumpan wrote:Sager är tyngst...
Mita suger bäst...
Jesper är sötast...
Pellew var snabbast.
Lätt!![]()
Asså fysatan vad jävla kul det var!Ni som inte kom missade årets, nej snarare årtusendets event! Jag ville inte att dagen skulle sluta!
![]()
Tack till Peter o Simon.![]()
Militärtältet som sattes upp för att folk skulle ha någonstans att sova användes bara av en person: Ottis!![]()
TACK ALLA för den roligaste, mest intressanta, karatefullaste, varmaste, och bästa träffen i PSC:s historia!

Garvis wrote:Peter Igelhammar wrote:Claes B blev garanterat karatefull!Han vet inte var e, vart han ska och vad han ska göra. Hundarna o Cina sover gött.
Vem tog bänklistan? Jag gav nån den att ta med hem.
Classe fick lite fin Bacardi Black att yrsla till på, fungerade bevisligen utmärkt.