Dr. Mabuse wrote:När jag just nu håller på att skriva detta meddelande ser jag till höger att BBCode är AV, och att Smilies är AV.
Men när jag tittar i min profil är båda satta till "PÅ". Allt är ställt PÅ...
Lustigt
Det tycker jag också.
Till detta meddelande har BBCode hoppat igång igen.
Och med Avatarerna på vänster sida så är allt som det ska vara igen!
Jag hoppas att BBcode ska funka som det ska igen, har gått igenom en jäddrans massa inställningar och lite utav databasen.
Ja det är skönt att avatarerna är på vänster sida men temat är tråk
Dr. Mabuse wrote:När jag just nu håller på att skriva detta meddelande ser jag till höger att BBCode är AV, och att Smilies är AV.
Men när jag tittar i min profil är båda satta till "PÅ". Allt är ställt PÅ...
Lustigt
Det tycker jag också.
Till detta meddelande har BBCode hoppat igång igen.
Och med Avatarerna på vänster sida så är allt som det ska vara igen!
Jag hoppas att BBcode ska funka som det ska igen, har gått igenom en jäddrans massa inställningar och lite utav databasen.
Ja det är skönt att avatarerna är på vänster sida men temat är tråk
Synd att pipa om temat när forumet funkar så jäkla fint
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Kl 10:15 Kommer jag Tömma en tabell i databasen. (Skriv ej några inlägg vid denna tid)
Det som kommer att hända att ni kommer att loggas ut direkt, men sedan är det bara att logga in igen.
Hoppas detta löser cookie problemen för några utav er.
Pompe wrote:Kl 10:15 Kommer jag Tömma en tabell i databasen. (Skriv ej några inlägg vid denna tid)
Det som kommer att hända att ni kommer att loggas ut direkt, men sedan är det bara att logga in igen.
Hoppas detta löser cookie problemen för några utav er.
Funkar inte för mig, måste rensa både i datorn och i mobilen för att det ska funka, står att man är inloggad fast man inte är det, var samma problem på akuten förr, kanske fråga webmaster där vad som gjordes för att få rätt på det !!??
Forumet börjar komma igång nu och börjar bli ännu bättre. Kom med punkt listor på vad som fattas alt vad som inte funkar. Konkret och bra förklarat så blir det lättare att förstå.
Sedan så söker vi någon person som har mycket kunskaper i Joomla 1.6/1.7 men även 1.5 men helst i det nyaste.
Det som ni får i gengäld är cred åtminstonde. Helt frivilligt men mycket uppskattat utav hela klubben om någon med dessa kunskaper kan hjälpa till.
jag blir utloggad på engång när jag loggar in men på jobbdatorn funkar det.kan någon ge mig tips på vad jag ska åtgärda gärna utförligt då jag inte är så haj på datorer
T.P wrote:jag blir utloggad på engång när jag loggar in men på jobbdatorn funkar det.kan någon ge mig tips på vad jag ska åtgärda gärna utförligt då jag inte är så haj på datorer
Du kan få personlig support om du betalar 18.-/mil för resan Nej men skämt åsido, vilken webbläsare använder du?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Skönt att det löste sig För mig har allt funkat klockrent sen forumbytet
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.