Kollar upp om det finns nått intresse för en "liten" Peugeot-träff 29 Maj i samband med En dag på strippen. Jag är beredd att lägga ner tid för att få en lyckad träff, men jag behöver nog lite hjäp iom att jag inte varit med och anordnat nån träff tidigare
Behöver inte bli nått märkvärdigt men det skulle vara kul om vi fick ihop ett gäng.
ja ä på! som ja sa tidigare.. vi måste ju kolla om man kan få platts på utställningsområdet! det skulle ju va skitkul.. fixa upp lite banderoller från södern osv. men ja ä gjärna med och hjälper..
men "Blanco" hör av dig till mig [email protected] så fixa vi å dona..
Rills wrote:Härlig robinn Skulle vara jävligt skoj att få till en lite träff
kommer absolut dit ring eller maila bilsport så att dom kan se till att vi får ha en plats för våra peggor . kan hända jag kan fixa fram ett litet bord lr nått som vi kan ha grejjer på ...
Vi borde nog göra det tillsammans.
Hur många Peugeots tror du det går att få ihop. Kan iofs snacka med lite Peugeot folk i stan, dom ska nog gå att få dit
Som sagt, första träffen för mig men det ska nog lösa sig.
Robin, jag kontaktar dig på mailen. Har icq? Det går annars mycket smidigare, bara att adda mig isåfall.
Jag vågar inte lova nånting, men det skulle vara kul att komma dit!! Har haft ganska så mycket att göra på senaste, men det lugnar väl ner sig får man väl hoppas...
Okej, vi gör den tsm då Men jag hör av mig nån dag till dig....vetefan hur många pegor man kan få tag på, kan höra med han som kör den röda (sylade) 205an här i Boden om han vill komma.
Jo, nått med nån läckande spridare Snart kör jag ner bilen i ölven :p
Börjar fundera på att byta motor snart...är bara osäker på om man får igeom den på en ombesiktning...
Kan hända att jag kommer ner, flickvännens bror var rätt sugen på att fa ner, och då blir det ju lite humanare bensinkostnad... Ska höra mer med honom, var bara tvungen att ta reda på datumet igen. Har boende där, så det är ju bara att fara på eftermiddagen dagen innan..