fästa ögonlock
fästa ögonlock
har försökt fästa min jäkla ögonlock till min 206 nu 2gånger ..jag får inte det att fästa !!!!!vet ni nåt som fäster snabbt och VÄLDIGT effektivt???skulle upskatta alla tips råd ni kan ge mig.......
/kevin
/kevin
- Fredrik Sjöberg
Kristian wrote:PL400 brukar ju fästa i det mesta
Med PL400 fastnar det garanterat! Limmade min vinge med sånt... Men om det ska gå att ta loss ögonlocken kanske man bör använda något annat.
Jag har även använt nån svart fogmassa till andra grejer på bilen. Kommer inte ihåg vad det heter, men det kan nog inte vara så svårt att hitta nåt liknande...
Dubbelhäftandetejp kanske funkar!
MagnusOhlsson.se
Peugeot 405 mi16 -89 - Skrotad - Spisen är kvar!=)
Peugeot 306 XSI -96 - Såld
Peugeot 106 Rallye - Snövit
Delägare av Peugeot 205 mi16. - Turbobygge, Status: Laddar 0,5 - 0,6. Extra sprut på gång.
http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=56598
Medlems# 1219
Mange!
Peugeot 405 mi16 -89 - Skrotad - Spisen är kvar!=)
Peugeot 306 XSI -96 - Såld
Peugeot 106 Rallye - Snövit
Delägare av Peugeot 205 mi16. - Turbobygge, Status: Laddar 0,5 - 0,6. Extra sprut på gång.
http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=56598
Medlems# 1219
Mange!
tack för tipsen...saken är det att ögonlocken är från "mattig"från stockholm carstyling.....ögonlocken följer inte riktigt glaset så den har släppt längs ner på ögonlocken nu 2gånger ..."kanske e ensam om det problemet "men jag måste nog ta någon som e dunder starkt!!!!det limmet som finns på micro ska härda i 24 timmar........måste ha ett lim som härdar direkt........
ger snart upp!!!
har redan sabbat strålkastarplasten av de 2 förra "superlimmen"tacksam för hjälp.....
ger snart upp!!!
har redan sabbat strålkastarplasten av de 2 förra "superlimmen"tacksam för hjälp.....
- Anders Hedihn
kevin wrote:ögonlocken följer inte riktigt glaset så den har släppt längs ner på ögonlocken nu 2gånger ..."kanske e ensam om det problemet "men jag måste nog ta någon som e dunder starkt!!!!det limmet som finns på micro ska härda i 24 timmar........måste ha ett lim som härdar direkt........
Likadant för mig, jag använde häftstarkt lim från micro som sagt, svart fogmassa typ som nån annan nämnde tidigare. Men grejen är att jag tejpade fast ögonlocken efter jag limmat också med silvertejp hårt. Tog inte bort tejpen förrän 2 dygn efteråt. Har inte släppt nåt sen dess, sitter som f*n. Testa det!
-
Guest