är ändå lätt bara du har pengar att handla mini korten.. dom är dyra..!
jag funderar på att fixa det själv.. i bagaget! sätta en burk och en screen som han har gjort! smid
takjens wrote:är ändå lätt bara du har pengar att handla mini korten.. dom är dyra..! jag funderar på att fixa det själv.. i bagaget! sätta en burk och en screen som han har gjort! smid
Nu är ju allt relativt... men jag tycker inte 1.000 -> 2.400:- för dom moderkorten är dyrt...
takjens wrote:är ändå lätt bara du har pengar att handla mini korten.. dom är dyra..! jag funderar på att fixa det själv.. i bagaget! sätta en burk och en screen som han har gjort! smid
Nu är ju allt relativt... men jag tycker inte 1.000 -> 2.400:- för dom moderkorten är dyrt...
Dom jag kolla på låg på ca 5-6 papp men då är jag kräsen ;P
Dom jag kolla på låg på ca 5-6 papp men då är jag kräsen ;P
Ok? Vart hitta du dom? De dyraste jag hitta kostade strax under 2.400:- och det var på komplett.se
" He told us that watching the movie inside the car was, without doubt, the most exciting experience of his life, he says this vehicle has become his new home."