hjullagernummer!! !varning!

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
nyberg

hjullagernummer!! !varning!

Post by nyberg »

Tja! måste ha tag på nummret till hjullagren fram på en 205:a, nån som har en aning? skulle va bra å få reda på det idag.

tack på förhand /Björn

edit: mekonomens hjullager till peugeot 205 gti utan abs passade inte på min 205:a trots att jag inte har abs. var på tok för litet.

vet att jag borde kollat diametern men vafan hade brottom å jag litade på mekonomen...åkte 10mil å la ut 500 :- i onödan.

kollade på momentum, dem hade samma felaktiga uppgifter om 205 utan abs. watch out!
Last edited by nyberg on Tue Jun 15, 2004 12:19, edited 1 time in total.
Cruise

Post by Cruise »

söka på mekonomen?
Inte längre... Peugeot 205 XR 91:a
Gästen

Re: hjullagernummer!! !varning!

Post by Gästen »

nyberg wrote:Tja! måste ha tag på nummret till hjullagren fram på en 205:a, nån som har en aning? skulle va bra å få reda på det idag.

tack på förhand /Björn

edit: mekonomens hjullager till peugeot 205 gti utan abs passade inte på min 205:a trots att jag inte har abs. var på tok för litet.

vet att jag borde kollat diametern men vafan hade brottom å jag litade på mekonomen...åkte 10mil å la ut 500 :- i onödan.

kollade på momentum, dem hade samma felaktiga uppgifter om 205 utan abs. watch out!

--------------------------------------------------------------------------------------Samma för mig ............men ta den till ABS den e större passade till min iallafall :D
The KG

Post by The KG »

Mitt passade utan problem
KG Wahlström #779

Volvo V40 2,0T Blackline II

MPTS
Post Reply