Tja! måste ha tag på nummret till hjullagren fram på en 205:a, nån som har en aning? skulle va bra å få reda på det idag.
tack på förhand /Björn
edit: mekonomens hjullager till peugeot 205 gti utan abs passade inte på min 205:a trots att jag inte har abs. var på tok för litet.
vet att jag borde kollat diametern men vafan hade brottom å jag litade på mekonomen...åkte 10mil å la ut 500 :- i onödan.
kollade på momentum, dem hade samma felaktiga uppgifter om 205 utan abs. watch out!
hjullagernummer!! !varning!
hjullagernummer!! !varning!
Last edited by nyberg on Tue Jun 15, 2004 12:19, edited 1 time in total.
-
Gästen
Re: hjullagernummer!! !varning!
nyberg wrote:Tja! måste ha tag på nummret till hjullagren fram på en 205:a, nån som har en aning? skulle va bra å få reda på det idag.
tack på förhand /Björn
edit: mekonomens hjullager till peugeot 205 gti utan abs passade inte på min 205:a trots att jag inte har abs. var på tok för litet.
vet att jag borde kollat diametern men vafan hade brottom å jag litade på mekonomen...åkte 10mil å la ut 500 :- i onödan.
kollade på momentum, dem hade samma felaktiga uppgifter om 205 utan abs. watch out!
--------------------------------------------------------------------------------------Samma för mig ............men ta den till ABS den e större passade till min iallafall