Sänkning ?!
Sänkning ?!
Hallo...
Tänkte sänka bilen, men har hört att det är lite svårt på 206:an !!
Går det enbart att sänka fram ? eller stämmer inte detta ?
Mvh
Tänkte sänka bilen, men har hört att det är lite svårt på 206:an !!
Går det enbart att sänka fram ? eller stämmer inte detta ?
Mvh
See Ya !!
Nej, det går att sänka runt om, bara att man byter bara fjädrarna fram och sen justerar man torsionstavarna bak på bilen, mao du behöver bara byta fjädrar fram, sen klickar du på mekartips där uppe och kollar igenom guiden. Lycka till 
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Fnatte wrote:Nej, det går att sänka runt om, bara att man byter bara fjädrarna fram och sen justerar man torsionstavarna bak på bilen, mao du behöver bara byta fjädrar fram, sen klickar du på mekartips där uppe och kollar igenom guiden. Lycka till
Tackar!!!
Du som bor i närheten har du nåt bra tips på nån bra firma som kan fixa detta ?
See Ya !!
Kotten wrote:Fnatte wrote:Nej, det går att sänka runt om, bara att man byter bara fjädrarna fram och sen justerar man torsionstavarna bak på bilen, mao du behöver bara byta fjädrar fram, sen klickar du på mekartips där uppe och kollar igenom guiden. Lycka till
Tackar!!!![]()
Du som bor i närheten har du nåt bra tips på nån bra firma som kan fixa detta ?
Kanske Peugeot norrköping, men det är inte säkert att dom vill göra det, dessutom kostar det mycket. Jag kan göra det om du vill. Vill du ha bara sänkning bak eller runt om?
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
- BANZAI3030
Fnatte wrote:Jag kan göra det om du vill
Vilken i ordningen är detta?
Skulle va kul att göra en sökning på "fnatte AND sänkning"..
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
BANZAI3030 wrote:Fnatte wrote:Jag kan göra det om du vill
Vilken i ordningen är detta?
Skulle va kul att göra en sökning på "fnatte AND sänkning"..
Det skulle blivit nr 6 den här sommaren, men det blev det inte... Det blir nr 1 istället.
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW