Tanken är att mötas upp runt 12-13 tiden för att först snacka lite och sedan åka vidare till en gokartbana för att få en sista "bankörning"(
Och sedan ta en fika/äta någonstans och summera dagen..
Det kommer upp mer info med schema m.m. snart, ska bara kolla upp var man kan utföra dessa aktiviteter.
Kom gärna med förslag och ideer!
EDIT:
Har tillsammans med lite skåne-folk tagit fram ett schema för dagen:
15:00 - Samling vid Jägersro, travbana, stor parkering. Vägbeskrivning kommer!
ca 16:00 - Åka till Racehouse i Malmö och antingen köra minimoto(!) eller gocart. Minimoto kostar 150kr 2x5min och gockart kostar 100kr 10min, alt 150kr 15min vid dropin. Jag föreslår Minimoto
ca 17:00-30 - Försöka äta en god pizza för en gångs skull, alt. äta på McDonalds som vanlig
ca 19:00-30 - DISCOBOWLING!
Folk som kommer långväga och hade tänkt att dricka alkohol erbjuds sovplats hos Jalle och Martin205. Fyra sovplatser erbjudes varav Jag och Lid paxat två! Då parkerar vi antagligenbilarna hos de innan bowlingen och tar spårvagn in alt. har en som kör. Men det kan vi bestämma på plats.
Vägbeskrivning kommer som sagt inom kort!! Men nu vet ni hur dagen är tänkt att se ut!
Välmött!
EDIT: Vägbeskrivning
Gäller för de som kör söderut på E6:an (från Gbg/Hbg):
Efter att ha passerat Lomma-avfarten svänger man av åt höger mot Hamnen, och fortsätter rakt genom en rondell (Shellmack vid denna) och tar vänster (skyltat mot Trelleborg/Köpenhamn) i den andra rondellen (Statoilmack).
Väl ute på inre ringvägen följer man denna 2-3 kilometer och viker av åt höger mot Rosengård/Jägersro. I rondellen 100-200 m efter avfarten tar man vänster och åker uppför backen.
Vid rödljuskorsningen är det höger som gäller ut på Agnesfridsvägen. När en rondell dyker upp efter ca 1 km kör man rakt fram i den. Ett par hundra meter längre fram ser man McDonalds gyllene bågar. Sväng vänster in på McD-parkeringen så träffas vi där.
Vid ev. frågor når ni mig på 070-4444 960.