Jag kommer troligen och kollar med en kompis...som kör en Volvo S60
Peppe: Känner du igen mig från alla ÖHK-bilder så kom fram och hälsa! Vi är säkert där runt 20-tiden troligen...
Håkan: Klart du ska komma och köra!! Vill se den röda tjuren rejsa ju!
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
men nu är det så eftersom vi har fått en hel del kritik.
för det första har forum blivit hackat i april.
det kommer att komma upp ett nytt. som jag tyvärrr inte vågar yttra mig om hur det blir med registrering osv.
men jag kan kolla upp detta så, kan jag återkomma! inte för att det finns nån speciell organisation som "stöder" blackrace..
Rash wrote:Var där och vände vid 21. De flesta var på väg hem då...lite surt att man missade allt hållabalooo...
ja det var ett par snabba bilar som inte riktigt viste var bromspedalen var:(
men ingen kom till skada och inte heller kom någon utrustning till skada denna gången. pantheras tycks ha skoj iaf kul att få se en liten ovanligare bil där nere som vågar köra!
sklal ni inte köra? det var ju en peugoet som körde, nån som tillhörde klubben?
Pär Hansson wrote:Mekis: Det kostar inget att regga sig på forumet och Blackstage/Blackrace är något som vi verkligen kan stödja som förening!
nope inte alls. men nu är det så eftersom vi har fått en hel del kritik.
för det första har forum blivit hackat i april. det kommer att komma upp ett nytt. som jag tyvärrr inte vågar yttra mig om hur det blir med registrering osv.
men jag kan kolla upp detta så, kan jag återkomma! inte för att det finns nån speciell organisation som "stöder" blackrace..
Jag tror du missförstått...
Pär H menar att du kunde gärna regga dig på vårt forum istället för att skriva som gäst.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Pär Hansson wrote:Mekis: Det kostar inget att regga sig på forumet och Blackstage/Blackrace är något som vi verkligen kan stödja som förening!
nope inte alls. men nu är det så eftersom vi har fått en hel del kritik.
för det första har forum blivit hackat i april. det kommer att komma upp ett nytt. som jag tyvärrr inte vågar yttra mig om hur det blir med registrering osv.
Jag tror du missförstått... Pär H menar att du kunde gärna regga dig på vårt forum istället för att skriva som gäst.