fälg lr stereo?
- Stefan Sager
Fälgar först, sen stereo! Alltså ska man ha båda två när man är klar.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Stefan Sager
Att åka omkring med en sunkig stereo är det värsta jag vet. Fälgarna ser man ju inte ens när man kör.
Sushi-addict | Peugeot 307 XS 2,0 -06
Stefan Sager wrote:Att åka omkring med en sunkig stereo är det värsta jag vet. Fälgarna ser man ju inte ens när man kör.
Eller hur och hörs man inte så syns man inte...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Stefan Sager wrote:Att åka omkring med en sunkig stereo är det värsta jag vet. Fälgarna ser man ju inte ens när man kör.
Nej, men det ser snyggt ut när du har parkat bredvid en gymnasieskola...
.::Toyota Yaris -05::.
.::Yamaha YZF-R1 -06::.
Snart i en backspegel nära dig!
www.bildator.se Kompl. dator till bilen. Mp3/DivX/GPS Mm...
.::Yamaha YZF-R1 -06::.
Snart i en backspegel nära dig!
www.bildator.se Kompl. dator till bilen. Mp3/DivX/GPS Mm...
Luuk wrote:Stefan Sager wrote:Att åka omkring med en sunkig stereo är det värsta jag vet. Fälgarna ser man ju inte ens när man kör.
Jo men då hörs han ju isåfall, vilket innebär enligt dig att han också syns. Det är väl synd att synas om man åker runt med 13" plåtfälgar?
Volkswagen Passat Variant TDI170 DSG 4Motion 2011
Kristian wrote:Luuk wrote:Stefan Sager wrote:Att åka omkring med en sunkig stereo är det värsta jag vet. Fälgarna ser man ju inte ens när man kör.
Jo men då hörs han ju isåfall, vilket innebär enligt dig att han också syns. Det är väl synd att synas om man åker runt med 13" plåtfälgar?
Haha, där slog du huvudet på spiken.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- BANZAI3030
fälgar.
stereo är viktigt som f*n tycker jag med, men själv kör jag bara runt med originalstereon och extra högtalare, det räcker för stunden, fälgar kändes viktigare, får väl kanske bli stereo senare. är roligare att titta på bilen med fälgar, originalljudet funkar bra om man är vanlig dödlig...
/andreas.
stereo är viktigt som f*n tycker jag med, men själv kör jag bara runt med originalstereon och extra högtalare, det räcker för stunden, fälgar kändes viktigare, får väl kanske bli stereo senare. är roligare att titta på bilen med fälgar, originalljudet funkar bra om man är vanlig dödlig...
/andreas.
<---- silvrig 206 gti -03. SÅLD
saknar den faktiskt lite...
saknar den faktiskt lite...
börja köp en schyst huvudenhet och riktigt bra framsystem.
vänta lite.
köp fälgarna.
vänta ettt tag.
biffa upp stereon!
vänta lite.
köp fälgarna.
vänta ettt tag.
biffa upp stereon!
//Michael Thonfors
405MI16 94 Röd {Oh yeah!}
405MI16 90 Röd {R.I.P}
Men människor. Lär er att inte särskriva allt! http://www.skrivihop.nu/exempel/" onclick="window.open(this.href);return false;
405MI16 94 Röd {Oh yeah!}
405MI16 90 Röd {R.I.P}
Men människor. Lär er att inte särskriva allt! http://www.skrivihop.nu/exempel/" onclick="window.open(this.href);return false;