Jag skriver ett nytt inlägg!
Har skrivit lite i inlägget som heter
Hur ser det ut? Vem ska man prata med?
------
Den 16/7 - 2005 är det En Dag På Strippen Säve Depå i Göteborg.
En tillställning som arrangeras av Bilsport, Micro, Realcar å OCl Brossons men Bilsport är huvud arrangör. (dem flesta har säkert hört talas om det).
Det då så att jag fråga vem som har hand om detta med träffar och dylikt!
Mita skrev då till mig att det va ingen fara att jag tog eget intitiv.
Nu har jag kollat läget lite å det så att anmälnings tiden går ut till Säve på Måndag den 4/7, MEN det finns fortfarande chans att klubben kan få en plats. Dem trodde inte det va nått problem men jag ska ringa dem på Måndag igen för då va den ansvarige inne.
Det är gratis att ställa ut men indtädet får man betala.(140 kr)
Hur många bilar man får ha där å så vet jag ej.
Turbo Performance Club hade nog en 8-10 bilar i Emmaboda å Saab Turbo Club of Sweden hade nog 4-6 bilar.
Tänkte då att man kunde ha en lite Monter å göra reklam för klubben.
Jag ska dit å PelleW ska dit så ni som vill va med i montern kan ju skriva här så kan vi se hur stort intresset är.
Det kommer att bli jag (Teddan!) som anmäler oss så senast Söndag kväll den 3/7 vill jag veta antalet bilar å vilka som ska stå med i montern.
Jag tyckar att ni som vill å ska in på området med bilen anmäler er nu på bilsport.se, tryck sen vidare till Bilsport Events i vänster kanten., det kostar inget å kommer man inte så kommer man inte.
Ni kan ju skriva här ni som ska dit.
Dem jag vet är:
Jag (Teddan!)
PelleW
Kom gärna med fråga/frågor om ni undrar över något för det e lite kluddigt det jag har skrivit så ska jag se om jag kan svara på den/dem.
Hoppas intresset är stort så vi kan få en rolig dag.
Trevlig helg!
Teddan!