Sidokjolar till en 206
Sidokjolar till en 206
Hej!
Jag är nyreggad här på formuet, fast har suttit o läst en tag. Mycket intressant.
Och jag har nyligen köpt mej en Peugeot 206 XS - 99. Så nu är jag en i gänget.
Jag har en fråga, har ett par sidokjolar, men jag undrar hur man ska få dit dom ?
Tacksam för svar!
/ S
Jag är nyreggad här på formuet, fast har suttit o läst en tag. Mycket intressant.
Och jag har nyligen köpt mej en Peugeot 206 XS - 99. Så nu är jag en i gänget.
Jag har en fråga, har ett par sidokjolar, men jag undrar hur man ska få dit dom ?
Tacksam för svar!
/ S
Välkommen!
Många rekommenderar PL400 att limma fast kjolarna med. För säkerhets skull brukar man även dra fast en skruv i ändarna på kjolen vid hjulhusen.
Många rekommenderar PL400 att limma fast kjolarna med. För säkerhets skull brukar man även dra fast en skruv i ändarna på kjolen vid hjulhusen.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Vilka kjolar köpte du förresten?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Piggeknau wrote:Det kan jag göra imorgon, bara någon säger hur man får upp dom på forumet så
maila dem till mig så fixar jag det...
[email protected]
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
Ser ut som Carcept.