Vet att det finns en tråd om detta men tyckte det var lika bra att göra en ny..
Ska börja med projektarbete nu i 3:an och tänkte fixa in en xbox i bilen. Inte hundra på hur jag ska fixa ihop allt bara.
Men det första som ska göras:
1. Bygga en "ställning" av något material i bagaget åt baslåda/steg/xbox
2. Sätta en 7- eller 8" skärm antingen i mittkonsolen där fram eller i bagaget, beror lite på hur det går..
Tänkte skaffa en/två trådlösa (eller vad de nu kallas) kontroller men är lite osäker på hur långt signalen räcker från "dosan" i xboxen.. Någon som vet?
Vad är det mer man behöver för att allting ska fungera? Kopplar man in xboxen till batteriet eller man löser strömmen på något annat sätt? En http://www.chipsworld.co.uk/detProd.asp ... tCode=9996 borde väl vara det lättaste?
Kanske rentav finns någon hemsida som har bilder/förklaringar på hur man ska göra?
Xbox i bil (ytterligare en, ville inte hijacka den andra)
Ta gärna min tråd
Nä men en sådan vore ju toppen, skulle me vilja ha en sådan då, fast kanske e samma som dom har på jula och då blire
nog billigare att köpa en därifrån. Enda frågan jag har kvar är hur många watt drar ett xbox? Kör hårt!
nog billigare att köpa en därifrån. Enda frågan jag har kvar är hur många watt drar ett xbox? Kör hårt!
-----------------------------------------------------
I´ll take you on anywhere...... GTI power......
206 GTI Orange tangerine
I´ll take you on anywhere...... GTI power......
206 GTI Orange tangerine
Jag har inte direkt kollat upp hur mycket de drar men på psxcare.com så skrev de att om man skulle ha en 12V -> 220V konverter skulle den ligga på runt 3-400W...
Och jo, går ju säkert med någon annan sak från jula eller liknande men å andra sidan så är ju Joytech Xbox In-Car Power Adapter gjord för just xboxen.. 739:- såg jag att den kostade på itservice.se
Enda problemet nu är att jag inte vet vad som kommer hända med min 405:a
Var nämligen med i en krock igår och är tveksam på att försäkringsbolaget kommer vilja betala kostnaden för att reparera.. Hela högersidan upprepad och framskärmen är inbucklad + att spoilern är helt lös
Blir det nog till att köpa en ny bil istället..
Och jo, går ju säkert med någon annan sak från jula eller liknande men å andra sidan så är ju Joytech Xbox In-Car Power Adapter gjord för just xboxen.. 739:- såg jag att den kostade på itservice.se
Enda problemet nu är att jag inte vet vad som kommer hända med min 405:a
Blir det nog till att köpa en ny bil istället..
- Peter Igelhammar
- Crew

kika i tråden" dvd i bilen" , jag tipsar där.
Peugeot Sport Club Crew
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare: