Mvh Marcus
Montering av NeonUnderbody kit
Montering av NeonUnderbody kit
Tjena, är sugen på ett neon kit nu men vill veta om de e svårt att montera? och hur man gör. måste man borra eller nått??
Mvh Marcus
Mvh Marcus
206Gti
Nja det ska inte vara nödvändigt... men det är ju en fördel om man kan hissa upp bilen... lättare att jobba då... men så himla svårt är de ju inte... brukar finnas instruktioner med till "undercarkits"
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Re: Montering av NeonUnderbody kit
_Marcus_ wrote:Tjena, är sugen på ett neon kit nu men vill veta om de e svårt att montera? och hur man gör. måste man borra eller nått??![]()
Mvh Marcus
Gör som mig borra så tar du stripes tvär lätt det svårare är att dra kablarna
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Luuk wrote:Nja det ska inte vara nödvändigt... men det är ju en fördel om man kan hissa upp bilen... lättare att jobba då... men så himla svårt är de ju inte... brukar finnas instruktioner med till "undercarkits"
okaj, jo hissa upp den ska nog inte vara nått problem, nån som har monterat nyligen på en 206a som kan säga hur ni gjort?
206Gti
Re: Montering av NeonUnderbody kit
Mando wrote:_Marcus_ wrote:Tjena, är sugen på ett neon kit nu men vill veta om de e svårt att montera? och hur man gör. måste man borra eller nått??![]()
Mvh Marcus
Gör som mig borra så tar du stripes tvär lätt det svårare är att dra kablarna
okej bra de, ja hur gör man med sladdarna o strömmen?? av/på knapp o så??
206Gti
hum, jag gjorde en beskrivning för något år sedan på hur man gör det på en 206:a....sök efter den. Jag orkar inte idag...
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/