Har haft lite problem med att lampan för motorns självdiagnos börjat blinka och efter en stund lyst konstant på min 206 gti. Var inne på peugeot verkstad första gången gången den lös. Det enda dom sa va att den skulle slockna efter ett tag och inget att oroa sig för, eftersom bilen självt skulle förstå att det inte va nåt fel så länge den inte går dåligt villket den inte gör.
Men nu har problemet kommit tillbaka så tänkte kolla lite om någon vet vad det kan vara för fel??
motorns självdiagnos
Re: motorns självdiagnos
Spalz wrote:Har haft lite problem med att lampan för motorns självdiagnos börjat blinka och efter en stund lyst konstant på min 206 gti. Var inne på peugeot verkstad första gången gången den lös. Det enda dom sa va att den skulle slockna efter ett tag och inget att oroa sig för, eftersom bilen självt skulle förstå att det inte va nåt fel så länge den inte går dåligt villket den inte gör.
Men nu har problemet kommit tillbaka så tänkte kolla lite om någon vet vad det kan vara för fel??
jag har haft samma fel, lampan lös och den hade ojämn gång, hoppade lite ibland...jag lämnade in bilen å de kikade igenom den. de hittade att det va nått med tändningen, det sa att det skulle gå på 15000:- att fixa..........som tur va går det felet på garantin, så det va gratis