Här är en bild på krängningshämmaren, den andra "staven" sitter längre ner och ser likadan ut. bakänden är avrundad. försöker man lossa på muttern på framsidan så snurrar den bara på plats. Krängningahämmaren har en liten skåra i mitten av skruven som man kan sätta in en Torx i, som håller fast skruven medans man lossnar på muttern. Den andra staven ser likadan ut som krängsningshämmaren men det finns inget hål för torxen! Fick loss muttern genom att ha knackaren på max tryck, men får nu inte dit den
Sen har jag ett litet problem till. längs ner på fjäderbenet sitter en liten damask, i damasken sitter en cylinderformad stav som är ca 3 cm som fästes i undersidan av fjäderbenet, cylindern sitter i nån stav som sitter i bilen. För att få loss de två delarna måste mas sära på en metallhistora som håller fast cylindern.
Min fråga är nu om dendär "cylindern" måste in i hålet igen på nåtot särskilt sätt eller är det bara att slänga i den? jag tryckte nämligen bara tillbaka fjäderbenet, men när jag sätter fast muttern igen i metallfästet så "känns" det fel, hela ena sidan av muttern skrapar emot "cylindern"..eller är jag ute o cyklar?