God dag, har köpt en 206 cc som kommer om ca 5 dagar..i vilket fall så skulle jag villja ha lite tips om passande fälgar till denna bil, kollat lite på Ace - targa 17" och Ace - spike 17", tycker dessa är väldigt snygga frågan är bara hur snyggt det blir på just den bilen...Skulle vara trevligt med era kommentarer om dessa fälgar! Ge gärna tips om andra fälgar också om ni känner för det.
Mvh henrik
Fälgar till en 206 cc
Tänk på att båda de modellerna behöver troligen vara 18" för att inte se för små ut eftersom ekrarna inte går ut till däckkanten. Tycker jag.
Har bakfyllan gått över?
Har bakfyllan gått över?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW -> Hehe jadå det har den gjort för länge sen!:P Vet inte vad som hände, drack ju inte mycket alls
jaja.
18" säger ni.. hur är det med sänkning osv då?..tänkte sänka bilen 50 mm med 17 ". Får det plats 18 " utan problem på 206 då?.. finns det möjlighet till sänkning osv då...eller krävs det att man moddar lite?
18" säger ni.. hur är det med sänkning osv då?..tänkte sänka bilen 50 mm med 17 ". Får det plats 18 " utan problem på 206 då?.. finns det möjlighet till sänkning osv då...eller krävs det att man moddar lite?
- Peter Igelhammar
- Crew

Bättre med större fälgar så slipper du sänka kanske, o så går den inte i allting. Sänkingen kostar ju med, o 18" e så mkt fetare.
Peugeot Sport Club Crew
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare: