Hej, alla bil ägare och motorintresserade vi på Team-011 bjuder in dig som vill komma och delta i en träff här i Norrköping Lördag den 3 Juni. Alla är välkomman oavsett bilmärke, skick, årsmodell, kön, ja you name it!.
Eftersom förra träffen vi hade blev lyckad, så anordnar vi en tredje träff. Det är lördagen den 3:e Juni som är gäller. Denna gång vill vi att alla cruisar på motorvägen och håller max 110km/h. Dom som vill får gasa på om dom vill men vi ber er göra det till träffen istället för ifrån
Meet of the month's, Tids schema preliminärt ungerfärliga tider satta: 20:00 Samling/utställning/skitsnack vid kolmården 21:00 Caravan in till stan, I SAMLAD TRUPP. 21:45 Samling maxi. 22:00 Crusing genom stan 23:00 Samling maxi. För "utställning"
Ps. Hittar/tar du dig bara till Kolmården så löser resten sig då du hänger på alla andra in till stan sen
Skriv gärna om du kommer, men håll er till topic bara!
Blir det lördag den 3 dje eller den 10 onde? Släng gärna upp bilderna o filmerna som finns från den förra träffen. Ja kommer inte ihåg länkar o så till dom.. Så folket får se vad som händer
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
Varför inte ändra topicen då? Där står det ju 10:e juni..
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Jag brukar vara darute och titta dom gangarna det ar.. jag har en tendens att komma sa sent bara just for att jag gor natt med bilen just dom dagarna men de datumet borde jag vara klar med bilen och kunna va dar i tid sa jag aker nog ut om det inte kommer natt i vagen