Då va det dags för ett nytt race uppe i Gbg ute på Säve.
Som alla vet handlar det ju om En Dag På Strippen vilket är ett Bilsport arrangemang.
Jag tar mig själv viljan (inte säker på att det heter så) att utnämna mig till ansvarig för att ordna att klubben får en monter på området.
Det jag har tänkt är att vi möts tidigt på morronen, tvättar tsm nånstans i Gbg å sen kör ut i samlad trupp till Säve. Bilar som är klara är Jag(Teddan 206 RC) å Olsén (406 SS). Varför jag skriver så här i "godtid" är för att jag vill att folk i klubben ska få upp ögonen.
Ni som redan idag vet att ni kan/vill komma skriver det, ju tidigare jag får reda på hur många bilar vi blir ju bättre plats får vi. I fjor fick vi monter plats lite utanför. Självklart kan vi va hur många bilar vi vill å ju fler olika bilar vi har mer visar vi att vi inte bara syftar på vissa modeller.
Ni som inte har anmält er (måste va anmälda) går in på http://www.bilsport.se/events/2006/eventet.php?eventet=save å trycker sen på den svarta rutan där det står ANMÄL DIG HÄR!
Det e allt jag har att säga för tillfället. Har ni frågor eller undrar nått så skicka PM eller slå en signal: 0701-46 49 59.
Väl mött upp i Säve!
Teddan!