Inloggning med Firefox 2.0

Åsikter om forumet/hemsidan? Skriv det här isåfall.
Post Reply
krille!

Inloggning med Firefox 2.0

Post by krille! »

Har tyvärr inte hittat något svar på detta via sökningen.

Det går helt enkelt inte att logga in med Firefox 2.0, funkar bara ungefär 1-2 gånger per dag om man orkar försöka ungefär 20 gånger genom att starta om programmet(och logga in) varje gång.
Trycker jag 'Logga in' så finns namn och lösen färdigt där, jag trycker på knappen men ingenting händer förutom att jag kommer till index utan att vara inloggad.
De gånger jag väl tar mig in så hjälper det inte att bocka för "kom ihåg mig", jag glöms bort ändå :cry:

Har haft samma problem förut också med 1.5 och hittade ingen lösning, har provat installera om och rensat allt möjligt utan framgång, så är detta något problem med forumet eller finns det kanske något jag kan göra här i min ände?

Det funkar ju utmärkt med IE, men den är tyvärr segare än Firefox på vissa sidor.

Finns det en lösning på detta i en tråd nånstans som jag inte hittat så länka gärna :)
André V

Post by André V »

Öppna Tools-menyn | Options, fliken Privacy. Kolla inställningen under "Accept cookies".
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
krille!

Post by krille! »

Kakorna accepterades utan undantag, passade dock på att totalrensa allting som gick att välja där och det gick att logga in på första försöket nu *ta i trä*

Tackar :)
Post Reply