Hej hå, tänkte se och höra hur det ser ut..
Vi är ju några från stockholm.
Jag och Arne lär lämna sthlm, runt 14-tiden. Vilka hänger på?
Mainchef?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Morbidio wrote:Jag kommer inte kunna följa med iaf, "jobbar" natt den dagen.
los*host*er
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jag tänkte ge mig iväg redan efter frukost (9.00) kanske.
Jag och grabben skall ta en liten roadtrip, å besöka min bror i Ängelholm på vägen ner.
Kommer till Alex på kvällen.
Jag o Carina åker till Hbg redan på torsdagen. Vi kan väl ses på fredag kväll. Var sover ni?
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
R-Gubbe wrote:Jag o Carina åker till Hbg redan på torsdagen. Vi kan väl ses på fredag kväll. Var sover ni?
Jag sover i helsingborg, vi blir ett gäng där, dagger, jönsson, du, jag, olsén?...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
R-Gubbe wrote:Jag o Carina åker till Hbg redan på torsdagen. Vi kan väl ses på fredag kväll. Var sover ni?
Jag sover i helsingborg, vi blir ett gäng där, dagger, jönsson, du, jag, olsén?...
Jag bor fortfarande inte i Hbg Stor skillnad på Ängelholm och Hbg
De e typ, jävligt nära avståndsmässigt, jag kommer ju vara i klippan, de tolkar jag som hbg.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jag bor fortfarande inte i Hbg Stor skillnad på Ängelholm och Hbg
De e typ, jävligt nära avståndsmässigt, jag kommer ju vara i klippan, de tolkar jag som hbg.
Skulle vara som att säga att jag är i stockholm när jag egentligen är i uppsala.. tänk på att allting ligger mycke närmre här nere så du får ta hänsyn till propotionsförändringarna
Ä Skåne som Skåne det är samma lika alltihop. Inga längre avstånd någonstans. Vi får väl se om vi ses på fredagskvällen.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Okej då, men det är svårt å tänka, 2 mil där nere är som 10 här...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jaaacob wrote:Okej då, men det är svårt å tänka, 2 mil där nere är som 10 här...
menar du inte tvärtom nu?:D
Ånej... de går ju ursnabbt å åka bil nere i skåne, ni har ju nära till allt.. Här uppe är det långa avstånd fast allt "ligger nära"
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...