När bilen har varit avstängd, vare sej det är en kort eller lång stund så brukar den oftast, inte alltid, vara otroligt trögstyrd!
Jag kan knappt komma ut ur en fickparkering! Haha När man har kört en stund så brukar det släppa..
Vad kan vara fel????
Jag hatar att äga bilar, för alla bilar jag har går sönder på nått sätt!!
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Precis som det sägs e det eldriven servo. Kontakten sitter jävligt till. Men jag kan misstänka luft i systemet så det tar en stund innan trycket e uppe. Mitt tips e att om du orkar, byta servoolja o se över kontakterna så de e fria från oxidation.
Välkommen tebax Får vi se dej köra bana med oss till våren
Men som de andra sagt, fyll antingen på, viktigt upp till rätt nivå. Kolla att du inte fått nå läcka någonstans. råkade ut för precis samma sak på min 406 coupé. då hade den läckt, knappt att man upptäckte det. En slang alltså.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...