Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Jag planerar att sno macrus Rallye och köra med den.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Peter Igelhammar wrote:Jag tyckte rallyen va otroligt kul bil. Men vikken plåtlåda att pendla med..
Då har du aldrig kört AX förstår jag!
Min XSi är förresten lägre växlad än Rallye 1,6. 4000rpm i 115km/t typ.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Mean Machine wrote:Jag planerar att sno macrus Rallye och köra med den.
Du kan få köpa den.
Du och dina ockerpriser, säger jag. Är dock intresserad.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Dessutom finns ett gäng som är f.d. 106 Rallye-ägare Peter Igelhammar JGSon Ecke83 Per Larsson Gargamel Peter J Migge
Fyll gärna på listan...
Hade också en Rallye, den är numera konverterad till riktig rally-bil av en arbetskollega. Saknar den ibland...
Reservdelsbytare på Peugeot Malmö
106 Rallye -97 *Såld*
Dessutom finns ett gäng som är f.d. 106 Rallye-ägare Peter Igelhammar JGSon Ecke83 Per Larsson Gargamel Peter J Migge
Fyll gärna på listan...
Hade också en Rallye, den är numera konverterad till riktig rally-bil av en arbetskollega. Saknar den ibland...
Den som finns på blocket?
Nope, han håller kanske rättare sagt på att konvertera. Byggt bur och allt det där men där är väll lite fix kvar. Sen ska han väll tävla lite är det tänkt... Han har lovat att jag ska få prov-köra sen, det var en del av affären!
Reservdelsbytare på Peugeot Malmö
106 Rallye -97 *Såld*