Har ytterligare en fundering!
Jag fick ju ta en bil dom hade hemma istället för att best en!
Då kunde jag inte välja till JBL paketet. Men funderar på om dom är förberedda för detta eller om det är annat kablesystem på dom bilarna?
CALLAHAN wrote:Jag fick ju ta en bil dom hade hemma istället för att best en! Då kunde jag inte välja till JBL paketet.
Varför? Det är du som köpare som bestämmer. Vill du ha JBL-paketet så ska du få det (såvida du inte har fått en saftig rabatt för att befria importören från ännu en bil på lagret).
Ja men de är ju 3 månaders väntetid om man ska beställa bil från fabrik.
Men det finns ju inte lågnivå i 207 så de är nog inte i 308 heller, är väl samma stereo, eller liknande iaf
CALLAHAN wrote:Lutar åt att jag byter ut orginalstereon till en Pioneer! Frågan är vilken mod man ska satsa på.
Är det samma stereo som i nyare 307:or är det inte enkelt att byta stereo. Färddatorn är integrerad i stereon, så tar du bort stereon försvinner färddatorn med.
Om det sitter en Clarion orginalstereo så blir det problem ifall man ska byta ut den. Vissa funktioner i stereon styr ävn vissa funktioner i bilen. Så är det på 207:an iallafall. Men finns det något ledigt utrymme att sätta en till bilstereo på så gör det
Dieselfrälst i samarbete med 207 1,6 HDI Dieselpower. Diesel is the shit...