Här måste väll vara någon som jobbar med Peugeot till vardags... Har en Peugeot Partner -00 (skåp) som jag skulle villja ha coilovers till. Dock så hittar jag inga, men jag såg att ex Mekonomens och Ad-centers stötdämpare/fjäderben till Peugeot 306 och Peugeot Partner har samma artikelnummer. Då borde de ju fungera å köpa coilover till en 306 å sätta på "Partnern"??
Vad tror ni, åsikter??
Tacksam för svar, någon Peugeot mek borde väll ha koll på detta? Mvh johan
Har frågat våran Peugeotmek (Richard)här på forumet innan och han säger att 306 har samma bottenplatta
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Här måste väll vara någon som jobbar med Peugeot till vardags... Har en Peugeot Partner -00 (skåp) som jag skulle villja ha coilovers till. Dock så hittar jag inga, men jag såg att ex Mekonomens och Ad-centers stötdämpare/fjäderben till Peugeot 306 och Peugeot Partner har samma artikelnummer. Då borde de ju fungera å köpa coilover till en 306 å sätta på "Partnern"??
Vad tror ni, åsikter?? Tacksam för svar, någon Peugeot mek borde väll ha koll på detta? Mvh johan
Har det samma artikelnummer ska det ju inte vara några problem