hur har ni gjort? vill inte byta stereo, funkar fm sändare? eller något annat bättre sätt? lästa om någon grej som kunde kopplas in på cdväxlar ingången, men det va gamla inlägg, finns det något sådant fortfarande??
Är inte ute efter något tävlingsljud, funkar inte ur orginal;) bara det blir som radions ljud så är jag nöjd.
andra bättre sätt utan att det blir för dyrt, CSN ville inte betala sa dom...
/Håkan
Bil 206-06 "sport"
iphone och 206??
FM-sändare funkar. Till ljudböcker.
Skall du lyssna på musik så får du vara van vid en brusig mono radio om du skall tycka det är ok.
I övrigt så får någon annan fylla på.
Skall du lyssna på musik så får du vara van vid en brusig mono radio om du skall tycka det är ok.
I övrigt så får någon annan fylla på.
(//Lappen
Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu
V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu
V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
Ihpone Stereo
Jag har hittat den bästa prylen när de gäller Ihpone + Bil stereo. Kanske är sen ute men, kikade på Netonnet hemsida, hittade en stereo, som saknar display, Du använder din Iphone som display, du kopplar iphonen som huvudenhet. Och kan vrida vertikalt eller horisontel. f*n de verkar ju för bra för att bara sann. Bara ladda ner massa musik sen koppla en Iphonen.
Tar ett steg i taget, tar jag för många steg så går jag tillbaka och tänker innan jag tar nästa steg.
Glider helst med musiken pumpandes genom högtalarna
Glider helst med musiken pumpandes genom högtalarna
- Pompe
- Administratör

Re: Ihpone Stereo
Japp den finns, funnits i 6mån va jag vet.Evren307 wrote:Jag har hittat den bästa prylen när de gäller Ihpone + Bil stereo. Kanske är sen ute men, kikade på Netonnet hemsida, hittade en stereo, som saknar display, Du använder din Iphone som display, du kopplar iphonen som huvudenhet. Och kan vrida vertikalt eller horisontel. f*n de verkar ju för bra för att bara sann. Bara ladda ner massa musik sen koppla en Iphonen.![]()
![]()
![]()
![]()
Oxygen Audio O Car heter den, ska tydligen va riktigt bra just för iphonen, passar ju 3, 4 och förmodligen nya iphonen som kommer.
Dock ganska dyr vilket gör mig må illa åh spy galla över den
Pontus Österlindh Peugeot Sport Club |
- Peugeot 208 GTi -12 -SÅLD
- Peugeot 206 GTi -00 - SÅLD
- DAEWOO MATIZ S = Skolådan! - SÅLD
- Peugeot 405MI16X (4x4) - SÅLD
- 205 GTi -92 Fransk import - SÅLD
Medlems Nr. 1725
Medlems Nr. 1725
- Pompe
- Administratör

Re: iphone och 206??
En dyrare FM-Sändare, ingen schetens för 10kr.. utan 200-300kr och då får man faktiskt bra ljud, hade en FM-Sändare i en VAN när jag åh polarn stack till fjällen, Riktigt bra ljud, störningar fanns men inte alltid ! (berodde på att våran va enbart för iphone fm-sändaren)Håkan Svensson wrote:hur har ni gjort? vill inte byta stereo, funkar fm sändare? eller något annat bättre sätt? lästa om någon grej som kunde kopplas in på cdväxlar ingången, men det va gamla inlägg, finns det något sådant fortfarande??
Är inte ute efter något tävlingsljud, funkar inte ur orginal;) bara det blir som radions ljud så är jag nöjd.
andra bättre sätt utan att det blir för dyrt, CSN ville inte betala sa dom...
/Håkan
Bil 206-06 "sport"
Pontus Österlindh Peugeot Sport Club |
Medlems Nr. 1725